Pädagogik der Unterdrückten: Bildung als Praxis der Freiheit
Κύριος συγγραφέας: | |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | |
Τύπος μέσου: | Εκτύπωση Βιβλίο |
Γλώσσα: | Γερμανικά |
Υπηρεσία παραγγελιών Subito: | Παραγγείλετε τώρα. |
Έλεγχος διαθεσιμότητας: | HBZ Gateway |
WorldCat: | WorldCat |
Fernleihe: | Fernleihe für die Fachinformationsdienste |
Έκδοση: |
[Reinbek b. Hamburg]
Rowohlt
Oktober 1973
|
Στο/Στη: | Έτος: 1973 |
Έκδοση: | Ungekürzte Ausgabe |
Μονογραφική σειρά/Περιοδικό: | rororo Sachbuch
6830 |
Τυποποιημένες (ακολουθίες) λέξεων-κλειδιών: | B
Βραζιλία (μοτίβο)
/ Αλφαβητισμός
/ Πολιτική εκπαίδευση
B Βραζιλία (μοτίβο) / Αλφαβητισμός / Χειραφετική εκπαίδευση |
Άλλες λέξεις-κλειδιά: | B
Βραζιλία (μοτίβο)
B Χειραφετική εκπαίδευση B Popular education Philosophy B Critical Pedagogy B Αλφαβητισμός B Πολιτική εκπαίδευση B Education Philosophy B Liberty |
Διαθέσιμο Online: |
Inhaltsverzeichnis (Verlag) |
MARC
LEADER | 00000cam a2200000 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 1620072181 | ||
003 | DE-627 | ||
005 | 20240607165555.0 | ||
007 | tu | ||
008 | 950805s1973 gw ||||| 00| ||ger c | ||
020 | |a 3499168308 |9 3-499-16830-8 | ||
035 | |a (DE-627)1620072181 | ||
035 | |a (DE-576)03794715X | ||
035 | |a (DE-599)BSZ03794715X | ||
035 | |a (OCoLC)256974515 | ||
035 | |a (OCoLC)256974515 | ||
035 | |a (DE-604)8057616744 | ||
040 | |a DE-627 |b ger |c DE-627 |e rda | ||
041 | |a ger |h por | ||
044 | |c XA-DE |c XA-DE-SH | ||
050 | 0 | |a LB880.F73 | |
084 | |a PÄ 110 FREI |a PÄ 145 |a PÄ 275 |2 sfb | ||
084 | |a 10a |a 05b |a 06a |2 sdnb | ||
084 | |a 1 |2 ssgn | ||
084 | |a DU 6000 |2 rvk |0 (DE-625)rvk/20048:761 | ||
084 | |a DD 6455 |2 rvk |0 (DE-625)rvk/19366:11618 | ||
084 | |a BU 1410 |2 rvk |0 (DE-625)rvk/16825: | ||
084 | |a BH 3810 |2 rvk |0 (DE-625)rvk/11687: | ||
084 | |a 37.01 |2 udc | ||
084 | |a 80.01 |2 bkl | ||
084 | |a 80.02 |2 bkl | ||
084 | |a 80.70 |2 bkl | ||
084 | |a 80.10 |2 bkl | ||
084 | |a 80.00 |2 bkl | ||
100 | 1 | |e VerfasserIn |0 (DE-588)118535242 |0 (DE-627)079335462 |0 (DE-576)208923985 |4 aut |a Freire, Paulo |d 1921-1997 | |
109 | |a Freire, Paulo 1921-1997 |a Freire-Illich 1921-1997 |a Frīrī, Baulū 1921-1997 |a Fureire, Pauro 1921-1997 |a Neves Freire, Paulo Reglus 1921-1997 | ||
240 | 1 | 0 | |a Pedagogia do oprimido |0 (DE-588)4393090-6 |0 (DE-627)190493682 |0 (DE-576)211943932 |
245 | 1 | 0 | |a Pädagogik der Unterdrückten |b Bildung als Praxis der Freiheit |c Paulo Freire ; mit einer Einführung von Ernst Lange |
250 | |a Ungekürzte Ausgabe | ||
264 | 1 | |a [Reinbek b. Hamburg] |b Rowohlt |c Oktober 1973 | |
300 | |a 156 Seiten |c 19 cm | ||
336 | |a Text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a ohne Hilfsmittel zu benutzen |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a Band |b nc |2 rdacarrier | ||
361 | 1 | |5 DE-18 |y 4535665516 |s R/3179 |o Vorbesitz |a Bucharchiv des Rowohlt-Verlages |f Stempel | |
490 | 0 | |a rororo |v 6830 |a Sachbuch | |
500 | |a Vom Verfasser autorisierte deutsche Übertragung von Werner Simpfendörfer | ||
500 | |a Hier auch später erschienene, unveränderte Nachdrucke, | ||
561 | |5 DE-18 |3 Exemplarsatz-ID: 4535665516, Signatur: R/3179 |a Vorbesitz: Bucharchiv des Rowohlt-Verlages / Stempel | ||
583 | 1 | |a Massenentsäuert |c 2016 |2 pdager |5 DE-18 | |
601 | |a Pädagogik | ||
601 | |a Bildung | ||
601 | |a Freiheit | ||
650 | 0 | |a Education |x Philosophy | |
650 | 0 | |a Liberty | |
650 | 0 | |a Popular education |x Philosophy | |
650 | 0 | |a Critical Pedagogy | |
650 | 0 | 7 | |0 (DE-588)4068576-7 |0 (DE-627)104571667 |0 (DE-576)209174188 |a Alphabetisierung |2 gnd |
650 | 0 | 7 | |0 (DE-588)4127705-3 |0 (DE-627)105722758 |0 (DE-576)209595841 |a Politische Bildungsarbeit |2 gnd |
650 | 0 | 7 | |0 (DE-588)4068576-7 |0 (DE-627)104571667 |0 (DE-576)209174188 |a Alphabetisierung |2 gnd |
650 | 0 | 7 | |0 (DE-588)4070790-8 |0 (DE-627)106099248 |0 (DE-576)209182024 |a Emanzipatorische Erziehung |2 gnd |
651 | 7 | |0 (DE-588)4008003-1 |0 (DE-627)106370383 |0 (DE-576)208873732 |a Brasilien |2 gnd | |
651 | 7 | |0 (DE-588)4008003-1 |0 (DE-627)106370383 |0 (DE-576)208873732 |a Brasilien |2 gnd | |
689 | 0 | 0 | |d g |0 (DE-588)4008003-1 |0 (DE-627)106370383 |0 (DE-576)208873732 |2 gnd |a Brasilien |
689 | 0 | 1 | |d s |0 (DE-588)4068576-7 |0 (DE-627)104571667 |0 (DE-576)209174188 |2 gnd |a Alphabetisierung |
689 | 0 | 2 | |d s |0 (DE-588)4127705-3 |0 (DE-627)105722758 |0 (DE-576)209595841 |2 gnd |a Politische Bildungsarbeit |
689 | 0 | |5 DE-101 | |
689 | 1 | 0 | |d g |0 (DE-588)4008003-1 |0 (DE-627)106370383 |0 (DE-576)208873732 |2 gnd |a Brasilien |
689 | 1 | 1 | |d s |0 (DE-588)4068576-7 |0 (DE-627)104571667 |0 (DE-576)209174188 |2 gnd |a Alphabetisierung |
689 | 1 | 2 | |d s |0 (DE-588)4070790-8 |0 (DE-627)106099248 |0 (DE-576)209182024 |2 gnd |a Emanzipatorische Erziehung |
689 | 1 | |5 DE-101 | |
700 | 1 | |e VerfasserIn einer Einleitung |0 (DE-588)118827790 |0 (DE-627)079602231 |0 (DE-576)210088796 |4 win |a Lange, Ernst |d 1927-1974 | |
700 | 1 | |e ÜbersetzerIn |0 (DE-588)120106477 |0 (DE-627)080450237 |0 (DE-576)16487089X |4 trl |a Simpfendörfer, Werner |d 1927-1997 | |
710 | 2 | |e Verlag |0 (DE-588)4655865-2 |0 (DE-627)335294952 |0 (DE-576)214716996 |4 pbl |a Rowohlt Taschenbuch Verlag | |
856 | 4 | 2 | |u http://d-nb.info/830356592/04 |m B:DE-101 |q pdf/application |v 20170316003401 |x Verlag |3 Inhaltsverzeichnis |
889 | |w (DE-627)043470122 | ||
889 | |w (DE-627)066166845 | ||
935 | |a mteo | ||
935 | |i mdedup | ||
936 | r | v | |a DU 6000 |b Allgemeines und Deutschland |k Pädagogik |k Pädagogische Soziologie |k Bildungschancen und kompensatorische Erziehung |k Allgemeines und Deutschland |0 (DE-627)1270738844 |0 (DE-625)rvk/20048:761 |0 (DE-576)200738844 |
936 | r | v | |a DD 6455 |b Primärliteratur |k Pädagogik |k Geschichte der Pädagogik und des Bildungswesens |k Quellenschriften und Biografien, Pädagogische Klassiker |k Einzelne Autoren |k Autoren F |k Freire, Paulo |k Primärliteratur |0 (DE-627)1270768034 |0 (DE-625)rvk/19366:11618 |0 (DE-576)200768034 |
936 | r | v | |a BU 1410 |b Erziehungswissenschaftliche Gesamtdarstellungen und grundlegende Monografien |k Theologie und Religionswissenschaften |k Religionspädagogik und Katechetik |k Neuere systematische Werke |k Erziehungswissenschaftliche Gesamtdarstellungen und grundlegende Monografien |0 (DE-627)1270733109 |0 (DE-625)rvk/16825: |0 (DE-576)200733109 |
936 | r | v | |a BH 3810 |b Befreiungstheologie |k Theologie und Religionswissenschaften |k Evangelische Dogmatik |k Spezielle Dogmatik |k Besondere Ansätze der Theologie |k Befreiungstheologie |0 (DE-627)1272615200 |0 (DE-625)rvk/11687: |0 (DE-576)202615200 |
936 | b | k | |a 80.01 |j Geschichte der Pädagogik und Erziehung |0 (DE-627)106414429 |
936 | b | k | |a 80.02 |j Philosophie und Theorie der Pädagogik |0 (DE-627)106414437 |
936 | b | k | |a 80.70 |j Erziehungspraxis |0 (DE-627)106414577 |
936 | b | k | |a 80.10 |j Hauptrichtungen in der Pädagogik |0 (DE-627)106422618 |
936 | b | k | |a 80.00 |j Pädagogik: Allgemeines |0 (DE-627)106414410 |
951 | |a BO | ||
ELC | |b 1 | ||
ITA | |a 1 | ||
LOK | |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 | ||
LOK | |0 001 3229960351 | ||
LOK | |0 003 DE-627 | ||
LOK | |0 004 1620072181 | ||
LOK | |0 005 20100407055751 | ||
LOK | |0 008 041215||||||||||||||||ger||||||| | ||
LOK | |0 040 |a DE-21-58 |c DE-627 |d DE-21-58 | ||
LOK | |0 541 |e 19900 | ||
LOK | |0 689 |a s |0 1310644314 |a Pädagogik | ||
LOK | |0 689 |a s |0 1310713111 |a Entwicklungsländer - Pädagogik | ||
LOK | |0 852 |a DE-21-58 | ||
LOK | |0 852 1 |c D X 148 |m p |9 00 | ||
LOK | |0 935 |a k058 | ||
LOK | |0 938 |k p | ||
ORI | |a SA-MARC-ixtheoa001.raw | ||
STA | 0 | 0 | |a Brazil,Brazil,Brazil,Brazil,Brazil,Northeastern Brazil,Northern Brazil,Southern Brazil,Emancipatory education,Emancipation,Literacy improvement,Illiteracy prevention,Political education activity,Educational activity |
STB | 0 | 0 | |a Alphabétisation,Brésil,Éducation politique,Formation politique,Formation politique,Éducation émancipatrice |
STC | 0 | 0 | |a Alfabetización,Brasil,Educación emancipadora,Trabajo de educación política |
STD | 0 | 0 | |a Alfabetizzazione,Brasile,Didattica della pedagogia politica,Educazione emancipatoria |
STE | 0 | 0 | |a 政治教育活动,解放教育,识字,读写能力 |
STF | 0 | 0 | |a 政治教育活動,解放教育,識字,讀寫能力 |
STG | 0 | 0 | |a Alfabetização,Brasil,Educação emancipatória,Trabalho de educação política |
STH | 0 | 0 | |a Бразильянец (мотив),Обучение грамотности,Политическая образовательная деятельность,Эмансипированное воспитание |
STI | 0 | 0 | |a Αλφαβητισμός,Βραζιλία (μοτίβο),Πολιτική εκπαίδευση,Χειραφετική εκπαίδευση |
SYE | 0 | 0 | |a Analphabetismus , Politik , Analphabetismus , Emanzipatorische Pädagogik |
SYF | 0 | 0 | |a Brasil,Brazil,Imperio do Brazil,République Fédérative du Brésil,Federative Republic of Brazil,República dos Estados Unidos do Brasil,Estados Unidos do Brasil,República Federal do Brasil,Föderative Republik Brasilien,República Federativa do Brasil,Brésil,Imperio do Brasil,République des Etats-Unis du Brésil,Brazilia,Vereinigtes Königreich von Portugal, Brasilien und den Algarven , Brasil,Brazil,Imperio do Brazil,République Fédérative du Brésil,Federative Republic of Brazil,República dos Estados Unidos do Brasil,Estados Unidos do Brasil,República Federal do Brasil,Föderative Republik Brasilien,República Federativa do Brasil,Brésil,Imperio do Brasil,République des Etats-Unis du Brésil,Brazilia,Vereinigtes Königreich von Portugal, Brasilien und den Algarven |
SYG | 0 | 0 | |a Brasil,Brazil,Imperio do Brazil,République Fédérative du Brésil,Federative Republic of Brazil,República dos Estados Unidos do Brasil,Estados Unidos do Brasil,República Federal do Brasil,Föderative Republik Brasilien,República Federativa do Brasil,Brésil,Imperio do Brasil,République des Etats-Unis du Brésil,Brazilia,Vereinigtes Königreich von Portugal, Brasilien und den Algarven , Analphabetismus , Politik , Brasil,Brazil,Imperio do Brazil,République Fédérative du Brésil,Federative Republic of Brazil,República dos Estados Unidos do Brasil,Estados Unidos do Brasil,República Federal do Brasil,Föderative Republik Brasilien,República Federativa do Brasil,Brésil,Imperio do Brasil,République des Etats-Unis du Brésil,Brazilia,Vereinigtes Königreich von Portugal, Brasilien und den Algarven , Analphabetismus , Emanzipatorische Pädagogik |
TIM | |a 100018220101_100020241231 |b 1822 - 2024 |