Exotisch oder überflüssig?: im Lehramtsstudium für Genderfragen sensibilisieren: Schlaglichter und Anstöße

Saved in:  
Bibliographic Details
Main Author: Pemsel-Maier, Sabine 1962- (Author)
Format: Print Article
Language:German
Check availability: HBZ Gateway
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Published: Helmesverlag 2014
In: Gender interdisziplinär
Year: 2014, Pages: 305-313
Standardized Subjects / Keyword chains:B Teacher education / Gender studies

MARC

LEADER 00000caa a2200000 4500
001 1480159824
003 DE-627
005 20231024084956.0
007 tu
008 140728s2014 xx ||||| 00| ||ger c
020 |a 9783940567239 
035 |a (DE-627)1480159824 
035 |a (DE-576)410159824 
035 |a (DE-599)BSZ410159824 
040 |a DE-627  |b ger  |c DE-627  |e rda 
041 |a ger 
084 |a 1  |2 ssgn 
100 1 |e VerfasserIn  |0 (DE-588)136125573  |0 (DE-627)577176803  |0 (DE-576)168506041  |4 aut  |a Pemsel-Maier, Sabine  |d 1962- 
109 |a Pemsel-Maier, Sabine 1962-  |a Pemsel-Maier, S. 1962-  |a Maier, S. 1962-  |a Maier, Sabine Pemsel- 1962-  |a Maier, Sabine P.- 1962-  |a Pemsel-Maier, Simone 1962-  |a Maier, S. P.- 1962-  |a Pemsel, Sabine 1962-  |a Pemsel, S. 1962- 
245 1 0 |a Exotisch oder überflüssig?  |b im Lehramtsstudium für Genderfragen sensibilisieren: Schlaglichter und Anstöße  |c Sabine Pemsel-Maier 
264 1 |c 2014 
336 |a Text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a ohne Hilfsmittel zu benutzen  |b n  |2 rdamedia 
338 |a Band  |b nc  |2 rdacarrier 
689 0 0 |d s  |0 (DE-588)4131946-1  |0 (DE-627)105691399  |0 (DE-576)209631473  |2 gnd  |a Lehramtsstudium 
689 0 1 |d s  |0 (DE-588)4482930-9  |0 (DE-627)238719960  |0 (DE-576)212897381  |2 gnd  |a Geschlechterforschung 
689 0 |5 (DE-627) 
773 0 8 |i Enthalten in  |t Gender interdisziplinär  |b 1. Auflage  |d Karlsruhe : Helmesverlag, 2014  |g (2014), Seite 305-313  |h 327 Seiten  |w (DE-627)1609991109  |w (DE-576)409631221  |z 9783940567239  |7 nnnm 
773 1 8 |g year:2014  |g pages:305-313 
951 |a AR 
ELC |b 1 
LOK |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 
LOK |0 001 4390919008 
LOK |0 003 DE-627 
LOK |0 004 1480159824 
LOK |0 005 20231017094444 
LOK |0 008 231017||||||||||||||||ger||||||| 
LOK |0 040   |a DE-Tue135  |c DE-627  |d DE-Tue135 
LOK |0 092   |o n 
LOK |0 852   |a DE-Tue135 
LOK |0 852 1  |9 00 
LOK |0 866   |x #123 
LOK |0 935   |a ixau  |a ixzx 
ORI |a SA-MARC-ixtheoa001.raw 
STA 0 0 |a Gender studies,Teacher education 
STB 0 0 |a Formation universitaire des enseignants,Études de genre,Gender studies,Gender studies 
STC 0 0 |a Estudio para una profesión docente,Estudios de género 
STD 0 0 |a Formazione universitaria degli insegnanti,Gender Studies 
STE 0 0 |a 师范课程,教师专业课程,性别研究 
STF 0 0 |a 師範課程,教師專業課程,性別研究 
STG 0 0 |a Estudo de magistério,Estudos de gênero 
STH 0 0 |a Гендерное исследование,Изучение преподавания (в вузе) 
STI 0 0 |a Παιδαγωγικές σπουδές,Σπουδές φύλου,Gender Studies 
SYG 0 0 |a Lehrerbildung,Lehrerstudium , Gender Studies,Gender-Forschung,Geschlechterfrage,Geschlechtertheorie,Gender Studies,Gender-Forschung,Geschlechterfrage,Geschlechtertheorie,Gender-Theorie,Gendertheorie,Genderstudie