Takt und Taktik im Klassenzimmer: ein psychologischer Leitfaden für Eltern und Lehrer
Main Author: | |
---|---|
Format: | Print Book |
Language: | German |
Subito Delivery Service: | Order now. |
Check availability: | HBZ Gateway |
Fernleihe: | Fernleihe für die Fachinformationsdienste |
Published: |
Göttingen
Vandenhoeck & Ruprecht
1974
|
In: | Year: 1974 |
Standardized Subjects / Keyword chains: | B
Lesson psychology
B Pedagogical psychology B Teacher behavior |
Further subjects: | B
Introduction
B Practice shock B Teacher behavior |
MARC
LEADER | 00000cam a2200000 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 132057697 | ||
003 | DE-627 | ||
005 | 20230624180510.0 | ||
007 | tu | ||
008 | 940118s1974 gw ||||| 00| ||ger c | ||
015 | |a 75,A04,0508 |2 dnb | ||
016 | 7 | |a 750029382 |2 DE-101 | |
020 | |a 3525315112 |9 3-525-31511-2 | ||
035 | |a (DE-627)132057697 | ||
035 | |a (DE-576)004797639 | ||
035 | |a (DE-599)GBV132057697 | ||
035 | |a (OCoLC)64251737 | ||
035 | |a (OCoLC)64251737 | ||
035 | |a (DE-604)8031694292 | ||
040 | |a DE-627 |b ger |c DE-627 |e rakwb | ||
041 | |a ger | ||
044 | |c XA-DE | ||
084 | |a 10a |a 03b |2 sdnb | ||
084 | |a 1 |2 ssgn | ||
084 | |a CX 4500 |2 rvk |0 (DE-625)rvk/19216: | ||
084 | |a CX 5500 |2 rvk |0 (DE-625)rvk/19218: | ||
100 | 1 | |a Ginott, Haim G. |4 aut | |
240 | 1 | 0 | |a Teacher & child <dt.> |
245 | 1 | 0 | |a Takt und Taktik im Klassenzimmer |b ein psychologischer Leitfaden für Eltern und Lehrer |c Haim G. Ginott |
264 | 1 | |a Göttingen |b Vandenhoeck & Ruprecht |c 1974 | |
300 | |a 221 S |c 21 cm | ||
336 | |a Text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a ohne Hilfsmittel zu benutzen |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a Band |b nc |2 rdacarrier | ||
583 | 1 | |a Archivierung/Langzeitarchivierung gewährleistet |f SSG |2 pdager |5 DE-21 | |
601 | |a Klassenzimmer | ||
601 | |a Psychologie | ||
650 | 0 | 7 | |0 (DE-588)4221243-1 |0 (DE-627)104804823 |0 (DE-576)210271515 |a Praxisschock |2 gnd |
650 | 0 | 7 | |0 (DE-588)4074110-2 |0 (DE-627)104262974 |0 (DE-576)209192488 |a Lehrerverhalten |2 gnd |
655 | 7 | |a Einführung |0 (DE-588)4151278-9 |0 (DE-627)104450460 |0 (DE-576)209786884 |2 gnd-content | |
689 | 0 | 0 | |d s |0 (DE-588)4187083-9 |0 (DE-627)104433582 |0 (DE-576)210043466 |2 gnd |a Unterrichtspsychologie |
689 | 0 | |5 (DE-627) | |
689 | 1 | 0 | |d s |0 (DE-588)4044321-8 |0 (DE-627)106206036 |0 (DE-576)209060328 |2 gnd |a Pädagogische Psychologie |
689 | 1 | |5 (DE-627) | |
689 | 2 | 0 | |d s |0 (DE-588)4074110-2 |0 (DE-627)104262974 |0 (DE-576)209192488 |2 gnd |a Lehrerverhalten |
689 | 2 | |5 (DE-627) | |
700 | 1 | 2 | |a Ginott, Haim G. |t Teacher & child <dt.> |
700 | 1 | 2 | |a Ginott, Haim G. |t Teacher and child <dt.> |
935 | |a mteo | ||
935 | |i Blocktest | ||
936 | r | v | |a CX 4500 |b Schulpsychologie |k Pädagogische Psychologie |k Schulpsychologie |0 (DE-627)1270711180 |0 (DE-625)rvk/19216: |0 (DE-576)200711180 |
936 | r | v | |a CX 5500 |b Lehrerverhalten |k Pädagogische Psychologie |k Lehrerverhalten |0 (DE-627)1271491540 |0 (DE-625)rvk/19218: |0 (DE-576)201491540 |
951 | |a BO | ||
ELC | |b 1 | ||
ITA | |a 1 |t 1 | ||
LOK | |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 | ||
LOK | |0 001 3095947585 | ||
LOK | |0 003 DE-627 | ||
LOK | |0 004 132057697 | ||
LOK | |0 005 19971217000000 | ||
LOK | |0 008 971217||||||||||||||||ger||||||| | ||
LOK | |0 040 |a DE-21 |c DE-627 |d DE-21 | ||
LOK | |0 852 |a DE-21 | ||
LOK | |0 852 1 |c 15 A 2674 |9 00 | ||
LOK | |0 935 |a kram |a konv | ||
LOK | |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 | ||
LOK | |0 001 309594764X | ||
LOK | |0 003 DE-627 | ||
LOK | |0 004 132057697 | ||
LOK | |0 005 20100408021251 | ||
LOK | |0 008 951207||||||||||||||||ger||||||| | ||
LOK | |0 040 |a DE-21-31 |c DE-627 |d DE-21-31 | ||
LOK | |0 541 |e 45638 | ||
LOK | |0 852 |a DE-21-31 | ||
LOK | |0 852 1 |c Sg V c 5A |m p |9 00 | ||
LOK | |0 938 |k p | ||
ORI | |a TA-MARC-ixtheoa001.raw | ||
STA | 0 | 0 | |a Lesson psychology,Pedagogical psychology,Educational psychology,Practice shock,Teacher behavior |
STB | 0 | 0 | |a Choc de la pratique,Comportement de l'enseignant,Psychologie de l'enseignement,Psychologie de l'éducation |
STC | 0 | 0 | |a Choque de la práctica,Comportamiento de profesores,Psicología de enseñanza,Psicología pedagógica |
STD | 0 | 0 | |a Comoortamento dell'insegnante,Psicologia dell'insegnamento,Psicologia pedagogica,Schok della pratica,Choc della pratica,Choc della pratica |
STE | 0 | 0 | |a 实践冲系,教师行为,教师表现,教育心理学 |
STF | 0 | 0 | |a 實踐衝繫,教師行為,教師表現,教育心理學 |
STG | 0 | 0 | |a Choque da prática,Comportamento de professores,Psicologia de ensino,Psicologia pedagógica |
STH | 0 | 0 | |a Педагогическая психология,Поведение учителя,Психология преподвания,Шок от практики |
STI | 0 | 0 | |a Εκπαιδευτική ψυχολογία,Σοκ της πρακτικής,Συμπεριφορά εκπαιδευτικών,Ψυχολογία της διδασκαλίας |
SYE | 0 | 0 | |a Lehrverhalten,Lehrerhandeln,Unterricht,Unterrichtsverhalten |
SYG | 0 | 0 | |a Didaktik,Unterricht,Unterricht , Erziehungspsychologie,Bildungspsychologie , Lehrverhalten,Lehrerhandeln,Unterricht,Unterrichtsverhalten |