Theorie und Praxis der Lernmotivation: Ein Beitr. z. paedagogischen Psychologie

Saved in:  
Bibliographic Details
Main Author: Rosenfeld, Gerhard 1931-2003 (Author)
Format: Print Book
Language:German
Subito Delivery Service: Order now.
Check availability: HBZ Gateway
WorldCat: WorldCat
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Published: Berlin Dt. Verlag d. Wissenschaften 1967
In:Year: 1967
Edition:4. Aufl.
Standardized Subjects / Keyword chains:B Motivation to learn / Pedagogical psychology

MARC

LEADER 00000cam a22000002 4500
001 1135128995
003 DE-627
005 20220611140517.0
007 tu
008 980402s1967 xx ||||| 00| ||ger c
035 |a (DE-627)1135128995 
035 |a (DE-576)065128990 
035 |a (DE-599)BSZ065128990 
035 |a (OCoLC)313002852 
035 |a (DE-604)8069982384 
040 |a DE-627  |b ger  |c DE-627  |e rakwb 
041 |a ger 
084 |a CX 3500  |2 rvk  |0 (DE-625)rvk/19215: 
084 |a MR 6200  |2 rvk  |0 (DE-625)rvk/123530: 
084 |a BU 6200  |2 rvk  |0 (DE-625)rvk/16922: 
100 1 |0 (DE-588)119529521  |0 (DE-627)080346235  |0 (DE-576)162786069  |4 aut  |a Rosenfeld, Gerhard  |d 1931-2003 
109 |a Rosenfeld, Gerhard 1931-2003 
245 1 0 |a Theorie und Praxis der Lernmotivation  |b Ein Beitr. z. paedagogischen Psychologie  |c Gerhard Rosenfeld 
250 |a 4. Aufl. 
264 1 |a Berlin  |b Dt. Verl. d. Wissenschaften  |c 1967 
300 |a 216 S. 
336 |a Text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a ohne Hilfsmittel zu benutzen  |b n  |2 rdamedia 
338 |a Band  |b nc  |2 rdacarrier 
583 1 |a Archivierung prüfen  |c 20200919  |f DE-640  |z 1  |2 pdager 
601 |a Psychologie 
689 0 0 |d s  |0 (DE-588)4074164-3  |0 (DE-627)106090569  |0 (DE-576)209192755  |2 gnd  |a Lernmotivation 
689 0 1 |d s  |0 (DE-588)4044321-8  |0 (DE-627)106206036  |0 (DE-576)209060328  |2 gnd  |a Pädagogische Psychologie 
689 0 |5 (DE-627) 
935 |a mteo 
936 r v |a CX 3500  |b Motivation (Lernen, Unterricht, Studium)  |k Psychologie  |k Pädagogische Psychologie  |k Motivation (Lernen, Unterricht, Studium)  |0 (DE-627)1271443759  |0 (DE-625)rvk/19215:  |0 (DE-576)201443759 
936 r v |a MR 6200  |b Lerntheorien  |k Soziologie  |k Sozialwissenschaftliche Theorien und Methoden  |k Psychologische Ansätze  |k Lerntheorien  |0 (DE-627)1271428288  |0 (DE-625)rvk/123530:  |0 (DE-576)201428288 
936 r v |a BU 6200  |b Theorie des Lehrens und Lernens  |k Theologie und Religionswissenschaften  |k Religionspädagogik und Katechetik  |k Didaktik und Methodik von Religionsunterricht und Katechese  |k Theorie des Lehrens und Lernens  |0 (DE-627)1270760688  |0 (DE-625)rvk/16922:  |0 (DE-576)200760688 
951 |a BO 
ELC |b 1 
ORI |a SA-MARC-ixtheo_oa001.raw 
STA 0 0 |a Motivation to learn,Pedagogical psychology,Educational psychology 
STB 0 0 |a Motivation des apprenants,Psychologie de l'éducation 
STC 0 0 |a Motivación para aprender,Psicología pedagógica 
STD 0 0 |a Motivazione all'apprendimento,Psicologia pedagogica 
STE 0 0 |a 教育心理学 
STF 0 0 |a 教育心理學 
STG 0 0 |a Motivação para aprender,Psicologia pedagógica 
STH 0 0 |a Мотивация обучения,Педагогическая психология 
STI 0 0 |a Εκπαιδευτική ψυχολογία,Κίνητρο για μάθηση,Μαθησιακό κίνητρο 
SYG 0 0 |a Lernen , Erziehungspsychologie,Bildungspsychologie