Wie wir lernen: Versuch einer Grundlegung
Main Author: | |
---|---|
Format: | Print Book |
Language: | German |
Subito Delivery Service: | Order now. |
Check availability: | HBZ Gateway |
WorldCat: | WorldCat |
Fernleihe: | Fernleihe für die Fachinformationsdienste |
Published: |
Erlenbach-Zürich
Rentsch
1952
|
In: | Year: 1952 |
Standardized Subjects / Keyword chains: | B
Psychology of learning
|
Further subjects: | B
Learning
B Introduction B Learning, Psychology of |
MARC
LEADER | 00000cam a2200000 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 1117310655 | ||
003 | DE-627 | ||
005 | 20240430213702.0 | ||
007 | tu | ||
008 | 950821s1952 sz ||||| 00| ||ger c | ||
035 | |a (DE-627)1117310655 | ||
035 | |a (DE-576)047310650 | ||
035 | |a (DE-599)BSZ047310650 | ||
035 | |a (OCoLC)20117075 | ||
035 | |a (OCoLC)20117075 | ||
035 | |a (OCoLC)832390481 | ||
035 | |a (DE-604)8050637444 | ||
040 | |a DE-627 |b ger |c DE-627 |e rakwb | ||
041 | |a ger | ||
044 | |c XA-CH | ||
050 | 0 | |a LB1051 | |
082 | 0 | |a 370.15 | |
084 | |a 1 |2 ssgn | ||
084 | |a BU 6200 |2 rvk |0 (DE-625)rvk/16922: | ||
084 | |a CP 5000 |2 rvk |0 (DE-625)rvk/18991: | ||
084 | |a CX 3000 |2 rvk |0 (DE-625)rvk/19214: | ||
084 | |a BQ 7345 |2 rvk |0 (DE-625)rvk/15606: | ||
100 | 1 | |0 (DE-588)116937114 |0 (DE-627)078399939 |0 (DE-576)290970865 |4 aut |a Guyer, Walter |d 1892-1980 | |
109 | |a Guyer, Walter 1892-1980 |a Guyer, Walther 1892-1980 | ||
245 | 1 | 0 | |a Wie wir lernen |b Versuch einer Grundlegung |c Walter Guyer |
264 | 1 | |a Erlenbach-Zürich |b Rentsch |c 1952 | |
300 | |a 438 S. | ||
336 | |a Text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a ohne Hilfsmittel zu benutzen |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a Band |b nc |2 rdacarrier | ||
583 | 1 | |a Archivierung/Langzeitarchivierung gewährleistet |f SSG |x XA-DE-BW |2 pdager |5 DE-21 | |
583 | 1 | |a Archivierung/Langzeitarchivierung gewährleistet |c 2023 |f SLG |x XA-DE-BW |2 pdager |5 DE-289 | |
601 | |a Versuchung | ||
650 | 0 | |a Learning |2 DE-289 | |
650 | 0 | |a Learning, Psychology of | |
655 | 7 | |a Einführung |0 (DE-588)4151278-9 |0 (DE-627)104450460 |0 (DE-576)209786884 |2 gnd-content | |
689 | 0 | 0 | |d s |0 (DE-588)4074166-7 |0 (DE-627)106090550 |0 (DE-576)209192763 |2 gnd |a Lernpsychologie |
689 | 0 | |5 (DE-627) | |
689 | 1 | 0 | |d s |0 (DE-588)4074166-7 |0 (DE-627)106090550 |0 (DE-576)209192763 |2 gnd |a Lernpsychologie |
689 | 1 | |5 (DE-627) | |
889 | |w (DE-627)020862865 | ||
935 | |a mteo | ||
935 | |i mdedup | ||
936 | r | v | |a BU 6200 |b Theorie des Lehrens und Lernens |k Theologie und Religionswissenschaften |k Religionspädagogik und Katechetik |k Didaktik und Methodik von Religionsunterricht und Katechese |k Theorie des Lehrens und Lernens |0 (DE-627)1270760688 |0 (DE-625)rvk/16922: |0 (DE-576)200760688 |
936 | r | v | |a CP 5000 |b Lernen und Gedächtnis |k Psychologie |k Allgemeine Psychologie |k Lernen und Gedächtnis |0 (DE-627)1271471078 |0 (DE-625)rvk/18991: |0 (DE-576)201471078 |
936 | r | v | |a CX 3000 |b Pädagogische Lernpsychologie |k Psychologie |k Pädagogische Psychologie |k Pädagogische Lernpsychologie |0 (DE-627)1270879049 |0 (DE-625)rvk/19214: |0 (DE-576)200879049 |
936 | r | v | |a BQ 7345 |b Pädagogik allgemein |k Theologie und Religionswissenschaften |k Evangelische Praktische Theologie |k Katechetik, Religionspädagogik, Gemeindepädagogik |k Religionspädagogik |k Pädagogik allgemein |0 (DE-627)1272623610 |0 (DE-625)rvk/15606: |0 (DE-576)202623610 |
951 | |a BO | ||
ELC | |b 1 | ||
ITA | |a 1 |t 1 | ||
LOK | |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 | ||
LOK | |0 001 2263512284 | ||
LOK | |0 003 DE-627 | ||
LOK | |0 004 1117310655 | ||
LOK | |0 005 19990713000000 | ||
LOK | |0 008 990713||||||||||||||||ger||||||| | ||
LOK | |0 040 |a DE-21 |c DE-627 |d DE-21 | ||
LOK | |0 852 |a DE-21 | ||
LOK | |0 852 1 |c 3 A 11514 |9 00 | ||
LOK | |0 935 |a dika | ||
LOK | |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 | ||
LOK | |0 001 2263512292 | ||
LOK | |0 003 DE-627 | ||
LOK | |0 004 1117310655 | ||
LOK | |0 005 19990713000000 | ||
LOK | |0 008 990713||||||||||||||||ger||||||| | ||
LOK | |0 040 |a DE-21 |c DE-627 |d DE-21 | ||
LOK | |0 852 |a DE-21 | ||
LOK | |0 852 1 |c Ah I 1599 c |9 00 | ||
LOK | |0 935 |a dika | ||
LOK | |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 | ||
LOK | |0 001 2263512314 | ||
LOK | |0 003 DE-627 | ||
LOK | |0 004 1117310655 | ||
LOK | |0 005 20100407042837 | ||
LOK | |0 008 030630||||||||||||||||ger||||||| | ||
LOK | |0 040 |a DE-21-51 |c DE-627 |d DE-21-51 | ||
LOK | |0 541 |e 000 | ||
LOK | |0 852 |a DE-21-51 | ||
LOK | |0 852 1 |c Af 4 - 3 |m p |9 00 | ||
LOK | |0 935 |a i051 |a k051 | ||
LOK | |0 938 |k p | ||
LOK | |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 | ||
LOK | |0 001 2749470102 | ||
LOK | |0 003 DE-627 | ||
LOK | |0 004 1117310655 | ||
LOK | |0 005 20130614142103 | ||
LOK | |0 008 130614||||||||||||||||ger||||||| | ||
LOK | |0 040 |a DE-21-43 |c DE-627 |d DE-21-43 | ||
LOK | |0 852 |z Benutzung nur vor Ort | ||
LOK | |0 852 |a DE-21-43 | ||
LOK | |0 852 1 |c BFl Gu 9 |m p |9 00 | ||
LOK | |0 935 |a k043 | ||
LOK | |0 938 |k p | ||
ORI | |a SA-MARC-ixtheoa001.raw | ||
REL | |a 1 | ||
STA | 0 | 0 | |a Psychology of learning |
STB | 0 | 0 | |a Psychologie de l'apprentissage |
STC | 0 | 0 | |a Psicología de aprendizaje |
STD | 0 | 0 | |a Psicologia dell'apprendimento |
STE | 0 | 0 | |a 学习心理学 |
STF | 0 | 0 | |a 學習心理學 |
STG | 0 | 0 | |a Psicologia da aprendizagem |
STH | 0 | 0 | |a Психология обучения |
STI | 0 | 0 | |a Ψυχολογία της μάθησης |
SUB | |a REL | ||
SYG | 0 | 0 | |a Lernen , Lernen |