Madison Avenue: Verführung durch Werbung

Saved in:  
Bibliographic Details
Main Author: Mayer, Martin 1928-2019 (Author)
Format: Print Book
Language:German
Subito Delivery Service: Order now.
Check availability: HBZ Gateway
WorldCat: WorldCat
Interlibrary Loan:Interlibrary Loan for the Fachinformationsdienste (Specialized Information Services in Germany)
Published: Köln Verl. für Politik und Wirtschaft 1959
In:Year: 1959
Standardized Subjects / Keyword chains:B Advertising

MARC

LEADER 00000cam a22000002c 4500
001 1115689142
003 DE-627
005 20240430210635.0
007 tu
008 950529s1959 xx ||||| 00| ||ger c
035 |a (DE-627)1115689142 
035 |a (DE-576)045689148 
035 |a (DE-599)BSZ045689148 
035 |a (OCoLC)312353454 
035 |a (OCoLC)73539468 
035 |a (DE-604)8030058678 
040 |a DE-627  |b ger  |c DE-627  |e rakwb 
041 |a ger 
084 |a 1  |a 3,5  |2 ssgn 
084 |a CW 7500  |2 rvk  |0 (DE-625)rvk/19206: 
084 |a QP 630  |2 rvk  |0 (DE-625)rvk/141916: 
084 |a AP 17200  |2 rvk  |0 (DE-625)rvk/6999: 
100 1 |0 (DE-588)130172855  |0 (DE-627)493443614  |0 (DE-576)188535314  |4 aut  |a Mayer, Martin  |d 1928-2019 
109 |a Mayer, Martin 1928-2019  |a Mayer, Martin Prager 1928-2019 
240 1 0 |a Madison Avenue, USA <dt.> 
245 1 0 |a Madison Avenue  |b Verführung durch Werbung  |c Martin Mayer 
264 1 |a Köln  |b Verl. für Politik und Wirtschaft  |c 1959 
300 |a 403 S. 
336 |a Text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a ohne Hilfsmittel zu benutzen  |b n  |2 rdamedia 
338 |a Band  |b nc  |2 rdacarrier 
583 1 |a Archivierung/Langzeitarchivierung gewährleistet  |f SSG  |x XA-DE-BW  |2 pdager  |5 DE-21 
601 |a Madison, NJ 
601 |a Verführung 
689 0 0 |d s  |0 (DE-588)4065541-6  |0 (DE-627)10467508X  |0 (DE-576)209159251  |2 gnd  |a Werbung 
689 0 |5 (DE-627) 
700 1 2 |a Mayer, Martin  |d 1928-2019  |t Madison Avenue, USA <dt.> 
935 |a mteo 
936 r v |a CW 7500  |b Mikroökonomische Seite (Werbung, Konsumverhalten u.ä.)  |k Psychologie  |k Angewandte Psychologie  |k Andere Gebiete der angewandten Psychologie  |k Wirtschaftspsychologie  |k Mikroökonomische Seite (Werbung, Konsumverhalten u.ä.)  |0 (DE-627)1271482517  |0 (DE-625)rvk/19206:  |0 (DE-576)201482517 
936 r v |a QP 630  |b Allgemeines  |k Wirtschaftswissenschaften  |k Allgemeine Betriebswirtschaftslehre  |k Aufbauelemente des Unternehmens  |k Absatz  |k Werbung und Public Relations  |k Allgemeines  |0 (DE-627)1270877054  |0 (DE-625)rvk/141916:  |0 (DE-576)200877054 
936 r v |a AP 17200  |b Allgemeines  |k Allgemeines  |k Medien- und Kommunikationswissenschaften, Medienkulturwissenschaft, Kommunikationsdesign  |k Werbung, Propaganda  |k Allgemeines  |0 (DE-627)1270684973  |0 (DE-625)rvk/6999:  |0 (DE-576)200684973 
951 |a BO 
ELC |b 1 
ITA |a 1  |t 1 
LOK |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 
LOK |0 001 2257147065 
LOK |0 003 DE-627 
LOK |0 004 1115689142 
LOK |0 005 20010702000000 
LOK |0 008 010702||||||||||||||||ger||||||| 
LOK |0 040   |a DE-21  |c DE-627  |d DE-21 
LOK |0 852   |a DE-21 
LOK |0 852 1  |c Ee 5128  |9 00 
LOK |0 935   |a dika 
LOK |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 
LOK |0 001 2257147081 
LOK |0 003 DE-627 
LOK |0 004 1115689142 
LOK |0 005 20100408070152 
LOK |0 008 990413||||||||||||||||ger||||||| 
LOK |0 040   |a DE-21-31  |c DE-627  |d DE-21-31 
LOK |0 541   |e 1960/2870 (CG) 
LOK |0 852   |a DE-21-31 
LOK |0 852 1  |c Ml XIV 26A  |m p  |9 00 
LOK |0 938   |k p 
ORI |a SA-MARC-ixtheoa001.raw 
STA 0 0 |a Advertising,Publicity,Publicity 
STB 0 0 |a Publicité 
STC 0 0 |a Publicidad,Propaganda,Propaganda 
STD 0 0 |a Pubblicità 
STE 0 0 |a 广告,宣传 
STF 0 0 |a 廣告,宣傳 
STG 0 0 |a Publicidade,Propaganda,Propaganda 
STH 0 0 |a Реклама 
STI 0 0 |a Διαφήμιση 
SYG 0 0 |a Absatzwerbung,Produktwerbung,Reklame,Verkaufswerbung,Wirtschaftswerbung,Advertainment,Publicity <Werbung>,Absatzwerbung,Produktwerbung,Reklame,Verkaufswerbung,Wirtschaftswerbung,Advertainment,Publicity