Technik der Lernplanung: Methoden und Probleme der Lernzielerstellung

Saved in:  
Bibliographic Details
Main Author: Möller, Christine 1934- (Author)
Format: Print Book
Language:German
Subito Delivery Service: Order now.
Check availability: HBZ Gateway
WorldCat: WorldCat
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Published: Weinheim Berlin Basel Beltz 1970
In:Year: 1970
Edition:2. Aufl.
Series/Journal:Beltz-Studienbuch
Standardized Subjects / Keyword chains:B Defining learning goals
Further subjects:B Learning
B Didactics
B Lesson plan
B Learning success
B Curriculum
B Methodik (pädagogisch)

MARC

LEADER 00000cam a2200000 4500
001 1105725324
003 DE-627
005 20240430194729.0
007 tu
008 931026s1970 gw ||||| 00| ||ger c
028 5 2 |a 18207 
035 |a (DE-627)1105725324 
035 |a (DE-576)03572532X 
035 |a (DE-599)BSZ03572532X 
035 |a (OCoLC)258116751 
035 |a (OCoLC)258116751 
035 |a (DE-604)8035767898 
040 |a DE-627  |b ger  |c DE-627  |e rakwb 
041 |a ger 
044 |c XA-DE 
084 |a 1  |2 ssgn 
084 |a DP 1250  |2 rvk  |0 (DE-625)rvk/19783:761 
100 1 |0 (DE-588)1068197072  |0 (DE-627)819746312  |0 (DE-576)427383463  |4 aut  |a Möller, Christine  |d 1934- 
109 |a Möller, Christine 1934- 
245 1 0 |a Technik der Lernplanung  |b Methoden und Probleme der Lernzielerstellung  |c Christine Möller 
250 |a 2. Aufl. 
264 1 |a Weinheim  |a Berlin  |a Basel  |b Beltz  |c 1970 
300 |a 226 S.  |b graph. Darst. 
336 |a Text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a ohne Hilfsmittel zu benutzen  |b n  |2 rdamedia 
338 |a Band  |b nc  |2 rdacarrier 
490 0 |a Beltz-Studienbuch 
500 |a Literaturverz. S. 216 - 221 
583 1 |a Archivierung/Langzeitarchivierung gewährleistet  |f PEBW  |h DE-31  |x XA-DE-BW  |2 pdager  |5 DE-16 
583 1 |a Archivierung prüfen  |c 20240324  |f DE-4165  |z 3  |2 pdager 
601 |a Technik 
601 |a Problem 
650 4 |a Lernen 
650 4 |a Didaktik 
650 4 |a Methodik (pädagogisch) 
650 4 |a Curriculum 
650 4 |a Lehrplan 
650 4 |a Lernerfolg 
689 0 0 |d s  |0 (DE-588)4274821-5  |0 (DE-627)104459506  |0 (DE-576)210709871  |2 gnd  |a Lernzielfindung 
689 0 |5 (DE-627) 
889 |w (DE-627)197394361 
935 |a mteo 
935 |i mdedup 
936 r v |a DP 1250  |b Allgemeines und Deutschland  |k Pädagogik  |k Didaktik und Methodik des Unterrichts  |k Spezielle Fragen der Didaktik  |k Lernziel  |k Allgemeines und Deutschland  |0 (DE-627)1270783173  |0 (DE-625)rvk/19783:761  |0 (DE-576)200783173 
951 |a BO 
ELC |b 1 
ITA |a 1 
LOK |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 
LOK |0 001 2216928860 
LOK |0 003 DE-627 
LOK |0 004 1105725324 
LOK |0 005 20100408154619 
LOK |0 008 981119||||||||||||||||ger||||||| 
LOK |0 040   |a DE-21-35  |c DE-627  |d DE-21-35 
LOK |0 541   |e 1970/36867 
LOK |0 852   |a DE-21-35 
LOK |0 852 1  |c Pp 5.027/2  |m p  |9 00 
LOK |0 938   |k p 
ORI |a SA-MARC-ixtheoa001.raw 
STA 0 0 |a Curriculum,Defining learning goals,Didactics,Learning success,Learning,Learning process,Lesson plan 
STB 0 0 |a Apprentissage,Didactique,Détermination des objectifs d'apprentissage,Programme d'enseignement,Programme scolaire,Cursus,Cursus,Succès dans l'apprentissage 
STC 0 0 |a Aprendizaje,Currículo,Determinación de los objetivos del aprendizaje,Didáctica,Plano de enseñanza,Suceso de aprendizaje 
STD 0 0 |a Apprendimento,Curricolo,Definizione degli obiettivi didattici,Didattica,Programma di insegnamento,Successo dell'apprendimento 
STE 0 0 |a 学习,教学法,教学理论,教育法,教案,课程计划,课程 
STF 0 0 |a 學習,教學法,教學理論,教育法,教案,課程計劃,課程 
STG 0 0 |a Aprendizagem,Currículo,Determinação do objetivo da aprendizagem,Didática,Plano de ensino,Sucesso de aprendizagem 
STH 0 0 |a Дидактика,Нахождение цели обучения,Успех в обучении,Учебная программа,Учебный процесс 
STI 0 0 |a Διδακτική,Μάθηση,Μαθησιακή επιτυχία,Ορισμός των εκπαιδευτικών στόχων,Πρόγραμμα σπουδών,Πρόγραμμα σπουδών,Διδακτέα ύλη 
SYE 0 0 |a Lernprozess,Lernvorgang , Bildungspolitik - Politische Bildung - Gemeinschaftskunde - Didaktik,Schuldidaktik,Unterrichtslehre , Curricularer Lehrplan,Curricula , Curriculum,Bildungsplan,Rahmenrichtlinie,Lehrpläne , Lernleistung,Lernzuwachs 
SYG 0 0 |a Lernzielbestimmung,Lernzielerstellung,Lernzieldefinition,Lernziel,Lernzielbeschreibung,Lernziel