Technik der Lernplanung: Methoden und Probleme der Lernzielerstellung
Main Author: | |
---|---|
Format: | Print Book |
Language: | German |
Subito Delivery Service: | Order now. |
Check availability: | HBZ Gateway |
WorldCat: | WorldCat |
Fernleihe: | Fernleihe für die Fachinformationsdienste |
Published: |
Weinheim Berlin Basel
Beltz
1970
|
In: | Year: 1970 |
Edition: | 2. Aufl. |
Series/Journal: | Beltz-Studienbuch
|
Standardized Subjects / Keyword chains: | B
Defining learning goals
|
Further subjects: | B
Learning
B Didactics B Lesson plan B Learning success B Curriculum B Methodik (pädagogisch) |
MARC
LEADER | 00000cam a2200000 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 1105725324 | ||
003 | DE-627 | ||
005 | 20240430194729.0 | ||
007 | tu | ||
008 | 931026s1970 gw ||||| 00| ||ger c | ||
028 | 5 | 2 | |a 18207 |
035 | |a (DE-627)1105725324 | ||
035 | |a (DE-576)03572532X | ||
035 | |a (DE-599)BSZ03572532X | ||
035 | |a (OCoLC)258116751 | ||
035 | |a (OCoLC)258116751 | ||
035 | |a (DE-604)8035767898 | ||
040 | |a DE-627 |b ger |c DE-627 |e rakwb | ||
041 | |a ger | ||
044 | |c XA-DE | ||
084 | |a 1 |2 ssgn | ||
084 | |a DP 1250 |2 rvk |0 (DE-625)rvk/19783:761 | ||
100 | 1 | |0 (DE-588)1068197072 |0 (DE-627)819746312 |0 (DE-576)427383463 |4 aut |a Möller, Christine |d 1934- | |
109 | |a Möller, Christine 1934- | ||
245 | 1 | 0 | |a Technik der Lernplanung |b Methoden und Probleme der Lernzielerstellung |c Christine Möller |
250 | |a 2. Aufl. | ||
264 | 1 | |a Weinheim |a Berlin |a Basel |b Beltz |c 1970 | |
300 | |a 226 S. |b graph. Darst. | ||
336 | |a Text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a ohne Hilfsmittel zu benutzen |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a Band |b nc |2 rdacarrier | ||
490 | 0 | |a Beltz-Studienbuch | |
500 | |a Literaturverz. S. 216 - 221 | ||
583 | 1 | |a Archivierung/Langzeitarchivierung gewährleistet |f PEBW |h DE-31 |x XA-DE-BW |2 pdager |5 DE-16 | |
583 | 1 | |a Archivierung prüfen |c 20240324 |f DE-4165 |z 3 |2 pdager | |
601 | |a Technik | ||
601 | |a Problem | ||
650 | 4 | |a Lernen | |
650 | 4 | |a Didaktik | |
650 | 4 | |a Methodik (pädagogisch) | |
650 | 4 | |a Curriculum | |
650 | 4 | |a Lehrplan | |
650 | 4 | |a Lernerfolg | |
689 | 0 | 0 | |d s |0 (DE-588)4274821-5 |0 (DE-627)104459506 |0 (DE-576)210709871 |2 gnd |a Lernzielfindung |
689 | 0 | |5 (DE-627) | |
889 | |w (DE-627)197394361 | ||
935 | |a mteo | ||
935 | |i mdedup | ||
936 | r | v | |a DP 1250 |b Allgemeines und Deutschland |k Pädagogik |k Didaktik und Methodik des Unterrichts |k Spezielle Fragen der Didaktik |k Lernziel |k Allgemeines und Deutschland |0 (DE-627)1270783173 |0 (DE-625)rvk/19783:761 |0 (DE-576)200783173 |
951 | |a BO | ||
ELC | |b 1 | ||
ITA | |a 1 | ||
LOK | |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 | ||
LOK | |0 001 2216928860 | ||
LOK | |0 003 DE-627 | ||
LOK | |0 004 1105725324 | ||
LOK | |0 005 20100408154619 | ||
LOK | |0 008 981119||||||||||||||||ger||||||| | ||
LOK | |0 040 |a DE-21-35 |c DE-627 |d DE-21-35 | ||
LOK | |0 541 |e 1970/36867 | ||
LOK | |0 852 |a DE-21-35 | ||
LOK | |0 852 1 |c Pp 5.027/2 |m p |9 00 | ||
LOK | |0 938 |k p | ||
ORI | |a SA-MARC-ixtheoa001.raw | ||
STA | 0 | 0 | |a Curriculum,Defining learning goals,Didactics,Learning success,Learning,Learning process,Lesson plan |
STB | 0 | 0 | |a Apprentissage,Didactique,Détermination des objectifs d'apprentissage,Programme d'enseignement,Programme scolaire,Cursus,Cursus,Succès dans l'apprentissage |
STC | 0 | 0 | |a Aprendizaje,Currículo,Determinación de los objetivos del aprendizaje,Didáctica,Plano de enseñanza,Suceso de aprendizaje |
STD | 0 | 0 | |a Apprendimento,Curricolo,Definizione degli obiettivi didattici,Didattica,Programma di insegnamento,Successo dell'apprendimento |
STE | 0 | 0 | |a 学习,教学法,教学理论,教育法,教案,课程计划,课程 |
STF | 0 | 0 | |a 學習,教學法,教學理論,教育法,教案,課程計劃,課程 |
STG | 0 | 0 | |a Aprendizagem,Currículo,Determinação do objetivo da aprendizagem,Didática,Plano de ensino,Sucesso de aprendizagem |
STH | 0 | 0 | |a Дидактика,Нахождение цели обучения,Успех в обучении,Учебная программа,Учебный процесс |
STI | 0 | 0 | |a Διδακτική,Μάθηση,Μαθησιακή επιτυχία,Ορισμός των εκπαιδευτικών στόχων,Πρόγραμμα σπουδών,Πρόγραμμα σπουδών,Διδακτέα ύλη |
SYE | 0 | 0 | |a Lernprozess,Lernvorgang , Bildungspolitik - Politische Bildung - Gemeinschaftskunde - Didaktik,Schuldidaktik,Unterrichtslehre , Curricularer Lehrplan,Curricula , Curriculum,Bildungsplan,Rahmenrichtlinie,Lehrpläne , Lernleistung,Lernzuwachs |
SYG | 0 | 0 | |a Lernzielbestimmung,Lernzielerstellung,Lernzieldefinition,Lernziel,Lernzielbeschreibung,Lernziel |