Lernhemmung, Psychoanalyse und Schulpädagogik
Main Author: | |
---|---|
Format: | Print Book |
Language: | German |
Subito Delivery Service: | Order now. |
Check availability: | HBZ Gateway |
Fernleihe: | Fernleihe für die Fachinformationsdienste |
Published: |
München
Ehrenwirth
1970
|
In: | Year: 1970 |
Standardized Subjects / Keyword chains: | B
Learning disabilities
/ Psychoanalysis
B Learning disability / School / Psychoanalysis B School pedagogics / Psychoanalysis |
Further subjects: | B
Thesis
|
MARC
LEADER | 00000cam a2200000 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 1072659166 | ||
003 | DE-627 | ||
005 | 20231219092755.0 | ||
007 | tu | ||
008 | 850101s1970 xx ||||| m 00| ||ger c | ||
035 | |a (DE-627)1072659166 | ||
035 | |a (DE-576)002659166 | ||
035 | |a (DE-599)BSZ002659166 | ||
035 | |a (OCoLC)07192039 | ||
035 | |a (DE-604)8009275657 | ||
040 | |a DE-627 |b ger |c DE-627 |e rakwb | ||
041 | |a ger | ||
084 | |a 1 |2 ssgn | ||
084 | |a BU 6200 |2 rvk |0 (DE-625)rvk/16922: | ||
084 | |a CX 4500 |2 rvk |0 (DE-625)rvk/19216: | ||
084 | |a CX 5000 |2 rvk |0 (DE-625)rvk/19217: | ||
084 | |a CU 2000 |q Frei129/1019 |2 rvk |0 (DE-625)rvk/19081: | ||
100 | 1 | |0 (DE-588)118013408 |0 (DE-627)079191088 |0 (DE-576)291668054 |4 aut |a Singer, Kurt |d 1929-2009 | |
109 | |a Singer, Kurt 1929-2009 |a Singer, K. 1929-2009 | ||
245 | 1 | 0 | |a Lernhemmung, Psychoanalyse und Schulpädagogik |c Kurt Singer |
264 | 1 | |a München |b Ehrenwirth |c 1970 | |
300 | |a 331 S. |b Ill. | ||
336 | |a Text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a ohne Hilfsmittel zu benutzen |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a Band |b nc |2 rdacarrier | ||
502 | |a Zugl.: München, Univ., Diss., 1970 | ||
583 | 1 | |a Archivierung/Langzeitarchivierung gewährleistet |f SSG |2 pdager |5 DE-21 | |
655 | 7 | |a Hochschulschrift |0 (DE-588)4113937-9 |0 (DE-627)105825778 |0 (DE-576)209480580 |2 gnd-content | |
689 | 0 | 0 | |d s |0 (DE-588)4035420-9 |0 (DE-627)106247794 |0 (DE-576)209012552 |2 gnd |a Lernstörung |
689 | 0 | 1 | |d s |0 (DE-588)4047689-3 |0 (DE-627)106193880 |0 (DE-576)209074361 |2 gnd |a Psychoanalyse |
689 | 0 | |5 (DE-627) | |
689 | 1 | 0 | |d s |0 (DE-588)4123636-1 |0 (DE-627)105753696 |0 (DE-576)209561386 |2 gnd |a Lernbehinderung |
689 | 1 | 1 | |d s |0 (DE-588)4053474-1 |0 (DE-627)104409630 |0 (DE-576)209103981 |2 gnd |a Schule |
689 | 1 | 2 | |d s |0 (DE-588)4047689-3 |0 (DE-627)106193880 |0 (DE-576)209074361 |2 gnd |a Psychoanalyse |
689 | 1 | |5 (DE-627) | |
689 | 2 | 0 | |d s |0 (DE-588)4077208-1 |0 (DE-627)106080857 |0 (DE-576)209204354 |2 gnd |a Schulpädagogik |
689 | 2 | 1 | |d s |0 (DE-588)4047689-3 |0 (DE-627)106193880 |0 (DE-576)209074361 |2 gnd |a Psychoanalyse |
689 | 2 | |5 (DE-627) | |
751 | |a München |0 (DE-588)4127793-4 |0 (DE-627)105722073 |0 (DE-576)209596570 |4 uvp | ||
935 | |a mteo | ||
936 | r | v | |a BU 6200 |b Theorie des Lehrens und Lernens |k Religionspädagogik und Katechetik |k Didaktik und Methodik von Religionsunterricht und Katechese |k Theorie des Lehrens und Lernens |0 (DE-627)1270760688 |0 (DE-625)rvk/16922: |0 (DE-576)200760688 |
936 | r | v | |a CX 4500 |b Schulpsychologie |k Pädagogische Psychologie |k Schulpsychologie |0 (DE-627)1270711180 |0 (DE-625)rvk/19216: |0 (DE-576)200711180 |
936 | r | v | |a CX 5000 |b Schülerverhalten |k Pädagogische Psychologie |k Schülerverhalten |0 (DE-627)1270710044 |0 (DE-625)rvk/19217: |0 (DE-576)200710044 |
936 | r | v | |a CU 2000 |b Tiefenpsychologie und Psychoanalyse, Allgemeines |k Klinische Psychologie |k Tiefenpsychologie und Psychoanalyse |k Tiefenpsychologie und Psychoanalyse, Allgemeines |0 (DE-627)1270857193 |0 (DE-625)rvk/19081: |0 (DE-576)200857193 |
951 | |a BO | ||
ELC | |b 1 | ||
ITA | |a 1 |t 1 | ||
LOK | |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 | ||
LOK | |0 001 2020069938 | ||
LOK | |0 003 DE-627 | ||
LOK | |0 004 1072659166 | ||
LOK | |0 005 20020517000000 | ||
LOK | |0 008 980828||||||||||||||||ger||||||| | ||
LOK | |0 040 |a DE-21 |c DE-627 |d DE-21 | ||
LOK | |0 852 |a DE-21 | ||
LOK | |0 852 1 |c 12 A 10739 |9 00 | ||
LOK | |0 935 |a kram |a konv | ||
LOK | |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 | ||
LOK | |0 001 2020069954 | ||
LOK | |0 003 DE-627 | ||
LOK | |0 004 1072659166 | ||
LOK | |0 005 20100408013720 | ||
LOK | |0 008 951205||||||||||||||||ger||||||| | ||
LOK | |0 040 |a DE-21-31 |c DE-627 |d DE-21-31 | ||
LOK | |0 541 |e 37696 (CG) | ||
LOK | |0 852 |a DE-21-31 | ||
LOK | |0 852 1 |c Sg I a 70 |m p |9 00 | ||
LOK | |0 938 |k p | ||
LOK | |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 | ||
LOK | |0 001 2636930019 | ||
LOK | |0 003 DE-627 | ||
LOK | |0 004 1072659166 | ||
LOK | |0 005 20100528102110 | ||
LOK | |0 008 100528||||||||||||||||ger||||||| | ||
LOK | |0 040 |a DE-21-123 |c DE-627 |d DE-21-123 | ||
LOK | |0 541 |e BMP 180 | ||
LOK | |0 852 |a DE-21-123 | ||
LOK | |0 852 1 |c Psa 211 |m p |9 00 | ||
LOK | |0 852 2 |b Sonderbestand Psychosomatik |9 00 | ||
LOK | |0 935 |a psys | ||
LOK | |0 938 |k p | ||
ORI | |a TA-MARC-ixtheo_oa001.raw | ||
STA | 0 | 0 | |a Learning disabilities,Learning disability,Learning disorder,Psychoanalysis,School pedagogics,School,School |
STB | 0 | 0 | |a Psychanalyse,Pédagogie scolaire,Trouble de l'apprentissage,Trouble des apprentissages,Difficulté d'apprentissage,Difficulté d'apprentissage,École,École |
STC | 0 | 0 | |a Disturbio de aprendizaje,Disturbio específico de aprendizaje,Escuela,Escuela,Pedagogía escolar,Psicoanálisis |
STD | 0 | 0 | |a Disturbo dell'apprendimento,Disturbo specifico di apprendimento,DSA,DSA,Pedagogia scolastica,Psicoanalista,Scuola,Scuola |
STE | 0 | 0 | |a 学校,学校教育学,精神分析学,心理分析学 |
STF | 0 | 0 | |a 學校,學校教育學,學習障礙,精神分析學,心理分析學 |
STG | 0 | 0 | |a Distúrbio de aprendizagem,Distúrbio específico de aprendizagem,Escola,Escola,Pedagogia escolar,Psicanálise |
STH | 0 | 0 | |a Задержка в учении,Нарушение обучения,Психоанализ,Школа (мотив),Школа,Школьная педаогика |
STI | 0 | 0 | |a Διαραραχή μάθησης,Μαθησιακή δυσκολία,Μαθησιακή διαταραχή,Σχολείο (μοτίβο),Σχολείο,Σχολική παιδαγωγική,Ψυχανάλυση |
SYG | 0 | 0 | |a Lernhemmung,Lernschwäche,Lernschwierigkeit,Schulleistungsschwäche,Schulschwäche,Lernblockade , Psychoanalytische Therapie , Minderbegabung,Lernbeeinträchtigung , Schulwesen,Schulform,Schulart,Schulsystem,Schulen , Psychoanalytische Therapie , Schule , Psychoanalytische Therapie |