Persönlichkeitsbeurteilung: Methoden und Probleme der Charaktererfassung im pädagogischen Bereich
Main Author: | |
---|---|
Format: | Print Book |
Language: | German |
Subito Delivery Service: | Order now. |
Check availability: | HBZ Gateway |
Fernleihe: | Fernleihe für die Fachinformationsdienste |
Published: |
München
Ehrenwirth
1965
|
In: | Year: 1965 |
Standardized Subjects / Keyword chains: | B
Personality testing
B Personality testing / School B Personality assessment / Pedagogics B Personality assessment |
MARC
LEADER | 00000cam a22000002 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 1071600206 | ||
003 | DE-627 | ||
005 | 20220915140825.0 | ||
007 | tu | ||
008 | 850101s1965 xx ||||| 00| ||ger c | ||
035 | |a (DE-627)1071600206 | ||
035 | |a (DE-576)001600206 | ||
035 | |a (DE-599)BSZ001600206 | ||
035 | |a (OCoLC)07372092 | ||
035 | |a (DE-604)8028705106 | ||
040 | |a DE-627 |b ger |c DE-627 |e rakwb | ||
041 | |a ger | ||
084 | |a CS 1000 |2 rvk |0 (DE-625)rvk/19038: | ||
084 | |a DS 3000 |2 rvk |0 (DE-625)rvk/19933:761 | ||
084 | |a BU 8300 |2 rvk |0 (DE-625)rvk/16934: | ||
084 | |a CS 4000 |2 rvk |0 (DE-625)rvk/19044: | ||
100 | 1 | |0 (DE-588)1144319838 |0 (DE-627)1004541392 |0 (DE-576)49534608X |4 aut |a Donat, Helmut |d 1909-1998 | |
109 | |a Donat, Helmut 1909-1998 | ||
245 | 1 | 0 | |a Persönlichkeitsbeurteilung |b Methoden und Probleme der Charaktererfassung im pädagogischen Bereich |c Helmut Donat |
264 | 1 | |a München |b Ehrenwirth |c 1965 | |
300 | |a 211 S. |b graph. Darst. | ||
336 | |a Text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a ohne Hilfsmittel zu benutzen |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a Band |b nc |2 rdacarrier | ||
601 | |a Problem | ||
689 | 0 | 0 | |d s |0 (DE-588)4173860-3 |0 (DE-627)10537668X |0 (DE-576)209953152 |2 gnd |a Persönlichkeitsbeurteilung |
689 | 0 | |5 (DE-627) | |
689 | 1 | 0 | |d s |0 (DE-588)4173860-3 |0 (DE-627)10537668X |0 (DE-576)209953152 |2 gnd |a Persönlichkeitsbeurteilung |
689 | 1 | 1 | |d s |0 (DE-588)4053474-1 |0 (DE-627)104409630 |0 (DE-576)209103981 |2 gnd |a Schule |
689 | 1 | |5 (DE-627) | |
689 | 2 | 0 | |d s |0 (DE-588)4173861-5 |0 (DE-627)104160802 |0 (DE-576)209953160 |2 gnd |a Persönlichkeitsdiagnostik |
689 | 2 | 1 | |d s |0 (DE-588)4044302-4 |0 (DE-627)106206168 |0 (DE-576)209060174 |2 gnd |a Pädagogik |
689 | 2 | |5 (DE-627) | |
689 | 3 | 0 | |d s |0 (DE-588)4173861-5 |0 (DE-627)104160802 |0 (DE-576)209953160 |2 gnd |a Persönlichkeitsdiagnostik |
689 | 3 | |5 (DE-627) | |
935 | |a mteo | ||
936 | r | v | |a CS 1000 |b Einführung, Grundfragen, Lehrbücher, Kompendien |k Diagnostik |k Einführung, Grundfragen, Lehrbücher, Kompendien |0 (DE-627)1271496402 |0 (DE-625)rvk/19038: |0 (DE-576)201496402 |
936 | r | v | |a DS 3000 |b Allgemeines und Deutschland |k Sozialpädagogik, Sozialarbeit |k Geschichte |k Allgemeines |k Allgemeines und Deutschland |0 (DE-627)1270784277 |0 (DE-625)rvk/19933:761 |0 (DE-576)200784277 |
936 | r | v | |a BU 8300 |b Pädagogische Anthropologie des Heranwachsenden |k Religionspädagogik und Katechetik |k Menschen als Adressaten und Partner von Erziehung, Unterweisung und Katechese |k Pädagogische Anthropologie des Heranwachsenden |0 (DE-627)1270760750 |0 (DE-625)rvk/16934: |0 (DE-576)200760750 |
936 | r | v | |a CS 4000 |b Schulleistungs- und Entwicklungsdiagnostik |k Diagnostik |k Schulleistungs- und Entwicklungsdiagnostik |0 (DE-627)1271606674 |0 (DE-625)rvk/19044: |0 (DE-576)201606674 |
951 | |a BO | ||
ELC | |b 1 | ||
ITA | |a 1 | ||
LOK | |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 | ||
LOK | |0 001 2671826257 | ||
LOK | |0 003 DE-627 | ||
LOK | |0 004 1071600206 | ||
LOK | |0 005 20110420110839 | ||
LOK | |0 008 110420||||||||||||||||ger||||||| | ||
LOK | |0 040 |a DE-21-43 |c DE-627 |d DE-21-43 | ||
LOK | |0 541 |e 65/629 | ||
LOK | |0 852 |a DE-21-43 | ||
LOK | |0 852 1 |c Db V 139 |m p |9 00 | ||
LOK | |0 935 |a k043 | ||
LOK | |0 938 |k p | ||
LOK | |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 | ||
LOK | |0 001 2873288183 | ||
LOK | |0 003 DE-627 | ||
LOK | |0 004 1071600206 | ||
LOK | |0 005 20151116135358 | ||
LOK | |0 008 150728||||||||||||||||ger||||||| | ||
LOK | |0 035 |a (DE-21-110)kd28567 | ||
LOK | |0 040 |a DE-21-110 |c DE-627 |d DE-21-110 | ||
LOK | |0 852 |a DE-21-110 | ||
LOK | |0 852 1 |c N VI 26 |m p |9 00 | ||
LOK | |0 935 |a k110 | ||
LOK | |0 938 |k p | ||
ORI | |a SA-MARC-ixtheoa001.raw | ||
STA | 0 | 0 | |a Pedagogics,Pedagogics,Pedagogy,Education science,Paedagogy,Paedagogics,Education,Personality assessment,Character diagnosis,Personality testing,School,School |
STB | 0 | 0 | |a Diagnostic de personnalité,Pédagogie,Pédagogie,École,École,Évaluation de la personnalité |
STC | 0 | 0 | |a Diagnóstico de la personalidad,Escuela,Escuela,Evaluación de la personalidad,Pedagogía,Pedagogía |
STD | 0 | 0 | |a Diagnostica della personalità,Pedagogia,Pedagogia,Scuola,Scuola,Valutazione della personalità |
STE | 0 | 0 | |a 人格评估,人格评鉴,学校,教育学 |
STF | 0 | 0 | |a 人格評估,人格評鑒,學校,教育學 |
STG | 0 | 0 | |a Avaliação da personalidade,Diagnóstico da personalidade,Escola,Escola,Pedagogia,Pedagogia |
STH | 0 | 0 | |a Оценивание личности,Педагогика (мотив),Педагогика,Педагогика личности,Школа (мотив),Школа |
STI | 0 | 0 | |a Αξιολόγηση της προσωπικότητας,Διαγνωστική εκτίμηση της προσωπικότητας,Παιδαγωγική (μοτίβο),Παιδαγωγική,Σχολείο (μοτίβο),Σχολείο |
SYG | 0 | 0 | |a Persönlichkeit , Persönlichkeit , Schulwesen,Schulform,Schulart,Schulsystem,Schulen , Charakter,Charakterdiagnostik,Persönlichkeit , Erziehungswissenschaft,Erziehungswissenschaften,Erziehungswissenschaft,Pädagogischer Prozess,Erziehungswissenschaften , Charakter,Charakterdiagnostik,Persönlichkeit |