Neue Theorien entwickeln: eine Einführung in die Grounded Theory, die heuristische Sozialforschung und die Ethnographie anhand von Beispielen aus der Kommunikationsforschung

Saved in:  
书目详细资料
主要作者: Krotz, Friedrich 1950- (Author)
企业作者: Herbert von Halem Verlag. Verlag
格式: Print 图书
语言:German
Subito Delivery Service: Order now.
Check availability: HBZ Gateway
WorldCat: WorldCat
Interlibrary Loan:Interlibrary Loan for the Fachinformationsdienste (Specialized Information Services in Germany)
出版: Köln Herbert von Halem Verlag 2019
In:Year: 2019
版:2. Auflage
Standardized Subjects / Keyword chains:B 实证社会研究 / Kommunikationsforschung / Empirische Theorie
B Grounded theory / 实证社会研究 / 民族学
Further subjects:B Sozialforschung
B 社会科学
B Kommunikationsforschung
B Ethnographie
B 理论
B 社会学
B Social Sciences Methodology
B 社会学理论
在线阅读: Ausführliche Beschreibung (Publisher)
Inhaltstext (Publisher)
Table of Contents (Digitalisierung)
Parallel Edition:电子