Taxonomie von Lernzielen im kognitiven Bereich
Contributors: | |
---|---|
Format: | Print Book |
Language: | German |
Subito Delivery Service: | Order now. |
Check availability: | HBZ Gateway |
WorldCat: | WorldCat |
Fernleihe: | Fernleihe für die Fachinformationsdienste |
Published: |
Weinheim [u.a.]
Beltz
1974
|
In: |
Beltz-Studienbuch (35)
Year: 1974 |
Edition: | 4. Aufl., (12. - 16. Tsd.) |
Series/Journal: | Beltz-Studienbuch
35 |
Standardized Subjects / Keyword chains: | B
Classifying learning goals
B Classifying learning goals / Cognitive learning |
Online Access: |
Inhaltsverzeichnis (Verlag) |
MARC
LEADER | 00000cam a2200000 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 027370933 | ||
003 | DE-627 | ||
005 | 20240416193923.0 | ||
007 | tu | ||
008 | 860204s1974 gw ||||| 00| ||ger c | ||
020 | |a 3407182961 |9 3-407-18296-1 | ||
035 | |a (DE-627)027370933 | ||
035 | |a (DE-576)011220376 | ||
035 | |a (DE-599)GBV027370933 | ||
035 | |a (OCoLC)180502373 | ||
035 | |a (OCoLC)180502373 | ||
035 | |a (AT-OBV)AC05209390 | ||
035 | |a (DE-604)8051154986 | ||
040 | |a DE-627 |b ger |c DE-627 |e rakwb | ||
041 | |a ger | ||
044 | |c XA-DE |c XA-CH | ||
084 | |a 1 |2 ssgn | ||
084 | |a DP 1250 |2 rvk |0 (DE-625)rvk/19783:761 | ||
084 | |a 81.53 |2 bkl | ||
245 | 1 | 0 | |a Taxonomie von Lernzielen im kognitiven Bereich |c Benjamin S. Bloom (Hrsg.) |
250 | |a 4. Aufl., (12. - 16. Tsd.) | ||
264 | 1 | |a Weinheim [u.a.] |b Beltz |c 1974 | |
300 | |a 251 S. |b Ill., graph. Darst. | ||
336 | |a Text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a ohne Hilfsmittel zu benutzen |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a Band |b nc |2 rdacarrier | ||
490 | 1 | |a Beltz-Studienbuch |v 35 | |
500 | |a Aus dem Amerikan. übers. - Literaturverz. S. 250 - 251 | ||
583 | 1 | |a Archivierung/Langzeitarchivierung gewährleistet |f PEBW |h DE-31 |x XA-DE-BW |2 pdager |5 DE-16 | |
601 | |a Taxonomie | ||
601 | |a Lernziel | ||
689 | 0 | 0 | |d s |0 (DE-588)4167416-9 |0 (DE-627)104457392 |0 (DE-576)209908513 |2 gnd |a Lernzielklassifikation |
689 | 0 | |5 DE-101 | |
689 | 1 | 0 | |d s |0 (DE-588)4167416-9 |0 (DE-627)104457392 |0 (DE-576)209908513 |2 gnd |a Lernzielklassifikation |
689 | 1 | 1 | |d s |0 (DE-588)4164479-7 |0 (DE-627)105447226 |0 (DE-576)209888776 |2 gnd |a Kognitives Lernen |
689 | 1 | |5 (DE-627) | |
700 | 1 | |e Hrsg. |0 (DE-588)118511831 |0 (DE-627)155702068 |0 (DE-576)208869050 |4 edt |a Bloom, Benjamin Samuel |d 1913-1999 | |
730 | 0 | 2 | |a Taxonomy of educational objectives <dt.> |
830 | 0 | |a Beltz-Studienbuch |v 35 |9 35.1974 |w (DE-627)130133019 |w (DE-576)010904611 |w (DE-600)510188-8 |7 ns | |
856 | 4 | 2 | |u http://www.gbv.de/dms/hbz/toc/ht000487932.pdf |m V:DE-605 |q pdf/application |v 2008-11-15 |x Verlag |y Inhaltsverzeichnis |3 Inhaltsverzeichnis |
889 | |w (DE-627)227711645 | ||
935 | |a mteo | ||
935 | |i Blocktest | ||
936 | r | v | |a DP 1250 |b Allgemeines und Deutschland |k Pädagogik |k Didaktik und Methodik des Unterrichts |k Spezielle Fragen der Didaktik |k Lernziel |k Allgemeines und Deutschland |0 (DE-627)1270783173 |0 (DE-625)rvk/19783:761 |0 (DE-576)200783173 |
936 | b | k | |a 81.53 |j Lernbeurteilung |0 (DE-627)106414321 |
951 | |a BO | ||
ELC | |b 1 | ||
ITA | |a 1 | ||
LOK | |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 | ||
LOK | |0 001 3223366032 | ||
LOK | |0 003 DE-627 | ||
LOK | |0 004 027370933 | ||
LOK | |0 005 20100408133943 | ||
LOK | |0 008 970124||||||||||||||||ger||||||| | ||
LOK | |0 040 |a DE-21-35 |c DE-627 |d DE-21-35 | ||
LOK | |0 541 |e 1976/54100 | ||
LOK | |0 852 |a DE-21-35 | ||
LOK | |0 852 1 |c Pp 5.062A/4 |m p |9 00 | ||
LOK | |0 938 |k p | ||
ORI | |a SA-MARC-ixtheoa001.raw | ||
STA | 0 | 0 | |a Classifying learning goals,Cognitive learning |
STB | 0 | 0 | |a Apprentissage cognitif,Classification des objectifs d'apprentissage |
STC | 0 | 0 | |a Aprendizaje cognitiva,Clasificación de los objetivos del aprendizaje |
STD | 0 | 0 | |a Apprendimento cognitivo,Classificazione degli obiettivi didattici |
STG | 0 | 0 | |a Aprendizagem cognitiva,Classificação dos objetivos da aprendizagem |
STH | 0 | 0 | |a Классификация цели обучения,Когнитивное обучение |
STI | 0 | 0 | |a Γνωστική μάθηση,Ταξινόμηση των μαθησιακών στόχων |
SYG | 0 | 0 | |a Taxonomie,Lernzieltaxonomie , Taxonomie,Lernzieltaxonomie , Kognition,Strukturelles Lernen |