Anfangssituationen: was man tun und besser lassen sollte
Main Author: | |
---|---|
Format: | Print Book |
Language: | German |
Subito Delivery Service: | Order now. |
Check availability: | HBZ Gateway |
Fernleihe: | Fernleihe für die Fachinformationsdienste |
Published: |
Weinheim [u.a.]
Beltz
1991
|
In: | Year: 1991 |
Edition: | 4. Aufl. |
Series/Journal: | Beltz Weiterbildung
|
Standardized Subjects / Keyword chains: | B
Lesson begin
/ Adult education
|
Further subjects: | B
Unterrichtseinstieg
B Lesson begin B Adult education |
Online Access: |
Inhaltsverzeichnis (Verlag) |
MARC
LEADER | 00000cam a2200000 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 027061213 | ||
003 | DE-627 | ||
005 | 20221016174140.0 | ||
007 | tu | ||
008 | 910822s1991 gw ||||| 00| ||ger c | ||
015 | |a 91,N03,0067 |2 dnb | ||
016 | 7 | |a 910004048 |2 DE-101 | |
020 | |a 3407363036 |9 3-407-36303-6 | ||
035 | |a (DE-627)027061213 | ||
035 | |a (DE-576)024643254 | ||
035 | |a (DE-599)GBV027061213 | ||
035 | |a (OCoLC)74891120 | ||
035 | |a (OCoLC)74891120 | ||
040 | |a DE-627 |b ger |c DE-627 |e rakwb | ||
041 | |a ger | ||
044 | |c XA-DE | ||
084 | |a PÄ 530 |2 sfb | ||
084 | |a 22 |2 sdnb | ||
084 | |a DW 1400 |2 rvk |0 (DE-625)rvk/20266:761 | ||
084 | |a CW 5000 |2 rvk |0 (DE-625)rvk/19182: | ||
084 | |a BQ 7350 |2 rvk |0 (DE-625)rvk/15607: | ||
100 | 1 | |0 (DE-588)115721800 |0 (DE-627)061091634 |0 (DE-576)161082548 |4 aut |a Geißler, Karlheinz A. |d 1944-2022 | |
109 | |a Geißler, Karlheinz A. 1944-2022 |a Geißler, Kh. A. 1944-2022 |a Geißler, Karlheinz August 1944-2022 |a Geißler, Karlheinz 1944-2022 |a Geissler, Karlheinz A. 1944-2022 | ||
245 | 1 | 0 | |a Anfangssituationen |b was man tun und besser lassen sollte |c Karlheinz A. Geißler |
250 | |a 4. Aufl. | ||
264 | 1 | |a Weinheim [u.a.] |b Beltz |c 1991 | |
300 | |a 176 S |b Ill | ||
336 | |a Text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a ohne Hilfsmittel zu benutzen |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a Band |b nc |2 rdacarrier | ||
490 | 0 | |a Beltz Weiterbildung | |
500 | |a Literaturverz. S. 173 - 176 | ||
583 | 1 | |a Archivierung/Langzeitarchivierung gewährleistet |f PEBW |2 pdager |5 DE-31 | |
650 | 4 | |a Unterrichtseinstieg | |
650 | 4 | |a Unterrichtsbeginn | |
650 | 4 | |a Erwachsenenbildung | |
689 | 0 | 0 | |d s |0 (DE-588)4187070-0 |0 (DE-627)105274976 |0 (DE-576)210043350 |2 gnd |a Unterrichtsbeginn |
689 | 0 | 1 | |d s |0 (DE-588)4015428-2 |0 (DE-627)104791691 |0 (DE-576)208911715 |2 gnd |a Erwachsenenbildung |
689 | 0 | |5 DE-101 | |
856 | 4 | 2 | |u http://www.gbv.de/dms/hebis-darmstadt/toc/14013886.pdf |m V:DE-603 |m B:DE-17 |q pdf/application |x Verlag |y Inhaltsverzeichnis |3 Inhaltsverzeichnis |
935 | |a mteo | ||
935 | |i Blocktest | ||
936 | r | v | |a DW 1400 |b Allgemeines und Deutschland |k Erwachsenenbildung und Jugendbildung |k Unterrichtsmethodik |k Allgemeines und Deutschland |0 (DE-627)1270813269 |0 (DE-625)rvk/20266:761 |0 (DE-576)200813269 |
936 | r | v | |a CW 5000 |b Ausbildung, Training, programmierte Unterweisung im Betrieb (Supervision, Coaching) |k Angewandte Psychologie |k Ausbildung, Training, programmierte Unterweisung im Betrieb (Supervision, Coaching) |0 (DE-627)1270710117 |0 (DE-625)rvk/19182: |0 (DE-576)200710117 |
936 | r | v | |a BQ 7350 |b Didaktik, Methodik |k Evangelische Praktische Theologie |k Katechetik, Religionspädagogik, Gemeindepädagogik |k Religionspädagogik |k Didaktik, Methodik |0 (DE-627)1272623629 |0 (DE-625)rvk/15607: |0 (DE-576)202623629 |
951 | |a BO | ||
ELC | |b 1 | ||
ORI | |a SA-MARC-ixtheo_oa001.raw | ||
STA | 0 | 0 | |a Adult education,Popular education,Lesson begin |
STB | 0 | 0 | |a Début des cours,Éducation pour adultes |
STC | 0 | 0 | |a Educación de adultos,Inicio de las clases |
STD | 0 | 0 | |a Educazione degli adulti,Istruzione degli adulti,Istruzione degli adulti,Inizio delle lezioni |
STE | 0 | 0 | |a 成人教育 |
STF | 0 | 0 | |a 成人教育 |
STG | 0 | 0 | |a Educação de adultos,Início das aulas |
STH | 0 | 0 | |a Начало занятий,урока,Образование взрослых |
STI | 0 | 0 | |a Έναρξη της διδασκαλίας,Έναρξη των μαθημάτων,Εκπαίδευση των ενηλίκων |
SYE | 0 | 0 | |a Unterrichtseinstieg,Unterricht,Unterrichtsanfang , Andragogik,Erwachsenenpädagogik,Volksbildung |
SYG | 0 | 0 | |a Unterrichtseinstieg,Unterricht,Unterrichtsanfang , Andragogik,Erwachsenenpädagogik,Volksbildung |