Lernziel: Selbständigkeit: Arbeitstechniken für Schüler
Κύριοι συγγραφείς: | ; ; |
---|---|
Τύπος μέσου: | Εκτύπωση Βιβλίο |
Γλώσσα: | Γερμανικά |
Υπηρεσία παραγγελιών Subito: | Παραγγείλετε τώρα. |
Έλεγχος διαθεσιμότητας: | HBZ Gateway |
WorldCat: | WorldCat |
Fernleihe: | Fernleihe für die Fachinformationsdienste |
Έκδοση: |
Düsseldorf
Paedagogischer Verlag Schwann
1979
|
Στο/Στη: | Έτος: 1979 |
Έκδοση: | 1. Aufl. |
Μονογραφική σειρά/Περιοδικό: | Schwann Didaktik
|
Τυποποιημένες (ακολουθίες) λέξεων-κλειδιών: | B
Δημοτικό σχολείο
/ Μαθητής (μοτίβο)
/ Τεχνική μάθησης
/ Αυτονομία
B Πρωτοβάθμια εκπαίδευση / Εκπαιδευτικός στόχος / Αυτονομία B Αυτονομία / Εκπαιδευτικός στόχος / Διδασκαλία <μοτίβο> B Μαθητής (μοτίβο) / Τεχνική μάθησης / Αυτονομία |
Άλλες λέξεις-κλειδιά: | B
Μέθοδος εργασίας
B Αυτοκατευθυνόμενη μάθηση B Μαθητής (μοτίβο) |
MARC
LEADER | 00000cam a2200000 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 023713542 | ||
003 | DE-627 | ||
005 | 20220427111558.0 | ||
007 | tu | ||
008 | 710101s1979 gw ||||| 00| ||ger c | ||
015 | |a 79,N37,0168 |2 dnb | ||
015 | |a 80,A07,0620 |2 dnb | ||
016 | 7 | |a 801017289 |2 DE-101 | |
020 | |a 3590145706 |9 3-590-14570-6 | ||
035 | |a (DE-627)023713542 | ||
035 | |a (DE-576)007671415 | ||
035 | |a (DE-599)GBV023713542 | ||
035 | |a (OCoLC)17117500 | ||
035 | |a (OCoLC)17117500 | ||
035 | |a (AT-OBV)AC03384364 | ||
035 | |a (DE-604)8036277673 | ||
040 | |a DE-627 |b ger |c DE-627 |e rakwb | ||
041 | |a ger | ||
044 | |c XA-DE | ||
084 | |a PÄ 805 (120) |2 sfb | ||
084 | |a PÄ 805,2 |2 sfb | ||
084 | |a 10a |2 sdnb | ||
084 | |a 1 |2 ssgn | ||
084 | |a AK 39500 |2 rvk |0 (DE-625)rvk/2615: | ||
084 | |a DP 6100 |2 rvk |0 (DE-625)rvk/19857:12010 | ||
100 | 1 | |a Vettiger, Heinz |4 aut | |
109 | |a Vettiger, Heinz | ||
245 | 1 | 0 | |a Lernziel: Selbständigkeit |b Arbeitstechniken für Schüler |c Heinz Vettiger; Franziska Kobel; Vreni Kummer |
250 | |a 1. Aufl. | ||
264 | 1 | |a Düsseldorf |b Paedagogischer Verlag Schwann |c 1979 | |
300 | |a 192 S. |b Ill,.graph. Darst | ||
336 | |a Text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a ohne Hilfsmittel zu benutzen |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a Band |b nc |2 rdacarrier | ||
490 | 0 | |a Schwann |a Didaktik | |
500 | |a Literaturverz. S. 191 - 192 | ||
601 | |a Arbeitstechnik | ||
650 | 0 | 7 | |0 (DE-588)4053369-4 |0 (DE-627)106167367 |0 (DE-576)20910354X |a Schüler |2 gnd |
650 | 0 | 7 | |0 (DE-588)4002786-7 |0 (DE-627)10639200X |0 (DE-576)208848703 |a Arbeitstechnik |2 gnd |
650 | 0 | 7 | |0 (DE-588)4180834-4 |0 (DE-627)105322849 |0 (DE-576)210000767 |a Selbstgesteuertes Lernen |2 gnd |
689 | 0 | 0 | |d s |0 (DE-588)4022349-8 |0 (DE-627)106309366 |0 (DE-576)208943153 |2 gnd |a Grundschule |
689 | 0 | 1 | |d s |0 (DE-588)4053369-4 |0 (DE-627)106167367 |0 (DE-576)20910354X |2 gnd |a Schüler |
689 | 0 | 2 | |d s |0 (DE-588)4074168-0 |0 (DE-627)104174811 |0 (DE-576)20919278X |2 gnd |a Lerntechnik |
689 | 0 | 3 | |d s |0 (DE-588)4137544-0 |0 (DE-627)105649252 |0 (DE-576)209678518 |2 gnd |a Selbstständigkeit |
689 | 0 | |5 DE-101 | |
689 | 1 | 0 | |d s |0 (DE-588)4022354-1 |0 (DE-627)10630934X |0 (DE-576)208943196 |2 gnd |a Grundschulunterricht |
689 | 1 | 1 | |d s |0 (DE-588)4035421-0 |0 (DE-627)106247786 |0 (DE-576)209012560 |2 gnd |a Lernziel |
689 | 1 | 2 | |d s |0 (DE-588)4137544-0 |0 (DE-627)105649252 |0 (DE-576)209678518 |2 gnd |a Selbstständigkeit |
689 | 1 | |5 DE-101 | |
689 | 2 | 0 | |d s |0 (DE-588)4137544-0 |0 (DE-627)105649252 |0 (DE-576)209678518 |2 gnd |a Selbstständigkeit |
689 | 2 | 1 | |d s |0 (DE-588)4035421-0 |0 (DE-627)106247786 |0 (DE-576)209012560 |2 gnd |a Lernziel |
689 | 2 | 2 | |d s |0 (DE-588)4062005-0 |0 (DE-627)106133829 |0 (DE-576)209142065 |2 gnd |a Unterricht |
689 | 2 | |5 (DE-627) | |
689 | 3 | 0 | |d s |0 (DE-588)4053369-4 |0 (DE-627)106167367 |0 (DE-576)20910354X |2 gnd |a Schüler |
689 | 3 | 1 | |d s |0 (DE-588)4074168-0 |0 (DE-627)104174811 |0 (DE-576)20919278X |2 gnd |a Lerntechnik |
689 | 3 | 2 | |d s |0 (DE-588)4137544-0 |0 (DE-627)105649252 |0 (DE-576)209678518 |2 gnd |a Selbstständigkeit |
689 | 3 | |5 (DE-627) | |
700 | 1 | |a Kobel, Franziska |4 aut | |
700 | 1 | |a Kummer, Vreni |4 aut | |
935 | |a mteo | ||
935 | |i Blocktest | ||
936 | r | v | |a AK 39500 |b Allgemeines |k Allgemeines |k Wissenschaftskunde und Wissenschaftsorganisation |k Technik der wissenschaftlichen Arbeit |k Allgemeines |0 (DE-627)1270657305 |0 (DE-625)rvk/2615: |0 (DE-576)200657305 |
936 | r | v | |a DP 6100 |b Allgemeines |k Pädagogik |k Didaktik und Methodik des Unterrichts |k Didaktik einzelner Sachgebiete und Themen |k Fächerübergreifende Unterrichtsgebiete |k Sozialerziehung |k Allgemeines |0 (DE-627)1270711229 |0 (DE-625)rvk/19857:12010 |0 (DE-576)200711229 |
951 | |a BO | ||
ELC | |b 1 | ||
ITA | |a 1 | ||
LOK | |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 | ||
LOK | |0 001 3150687500 | ||
LOK | |0 003 DE-627 | ||
LOK | |0 004 023713542 | ||
LOK | |0 005 20100408025332 | ||
LOK | |0 008 970926||||||||||||||||ger||||||| | ||
LOK | |0 040 |a DE-21-31 |c DE-627 |d DE-21-31 | ||
LOK | |0 541 |e 48627 | ||
LOK | |0 852 |a DE-21-31 | ||
LOK | |0 852 1 |c Sg I b 21 |m p |9 00 | ||
LOK | |0 938 |k p | ||
LOK | |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 | ||
LOK | |0 001 3150687519 | ||
LOK | |0 003 DE-627 | ||
LOK | |0 004 023713542 | ||
LOK | |0 005 20100406235647 | ||
LOK | |0 008 050716||||||||||||||||ger||||||| | ||
LOK | |0 040 |a DE-21-43 |c DE-627 |d DE-21-43 | ||
LOK | |0 541 |e 256/1980 | ||
LOK | |0 852 |a DE-21-43 | ||
LOK | |0 852 1 |c Fa II 37 |m p |9 00 | ||
LOK | |0 935 |a k043 | ||
LOK | |0 938 |k p | ||
ORI | |a SA-MARC-ixtheoa001.raw | ||
STA | 0 | 0 | |a Elementary school teaching,Primary school teaching,Education, Elementary,Elementary school,Primary school,Independence (motif),Independence,Learning goal,Educational objective,Learning technique,Pupil,Pupil,Student,Schoolchild,School teaching,School teaching,Teaching,Lessons,Classroom,Didactics,Self-directed learning,Self-instruction,Working method |
STB | 0 | 0 | |a Apprentissage autonome,Autonomie (motif),Autonomie,Enseignement primaire,Enseignement,Enseignement,Cours,Cours,Cours (motif),Cours,Objectif d'apprentissage,Technique d'apprentissage,Technique de travail,École primaire,École élémentaire,École élémentaire,Élève <masc., motif>,Élève <masc.>,Écolier,Écolier,Écolier (motif),Écolier |
STC | 0 | 0 | |a Alumno,Alumno,Estudiante,Estudiante,Estudiante (Motivo),Estudiante,Aprendizaje auto-organizado,Autonomía,Enseñanza de escuela primaria,Enseñanza,Enseñanza,Escuela primaria,Objetivo del aprendizaje,Técnica de aprendizaje,Técnica de trabajo |
STD | 0 | 0 | |a Apprendimento autodiretto,Autoformazione,Autoformazione,Autonomia,Insegnamento nella scuola primaria,Didattica della scuola primaria,Didattica della scuola primaria,Lezione <motivo>,Lezione,Insegnamento,Insegnamento,Insegnamento (motivo),Insegnamento,Metodo di lavoro,Obiettivo didattico,Scuola primaria,Scuola elementare,Scuola elementare,Studente <scuola, motivo>,Studente <scuola>,Allievo,Alunno,Allievo,Alunno,Allievo (motivo),Alunno (motivo),Allievo,Alunno,Tecnica di apprendimento,Strategia di apprendimento,Metodo di apprendimento,Strategia di apprendimento,Metodo di apprendimento |
STE | 0 | 0 | |a 学习目标,学习目的,学生,小学,小学课程,独立性,自主性,自主学习,自我导向学习,课程,教学 |
STF | 0 | 0 | |a 學生,學習技巧,學習目標,學習目的,小學,小學課程,獨立性,自主性,自主學習,自我導向學習,課程,教學 |
STG | 0 | 0 | |a Aluno,Aluno,Estudante,Estudante,Estudante (Motivo),Estudante,Aprendizagem auto-organizada,Autonomia,Ensino de escola primária,Ensino,Ensino,Escola primária,Objetivo da aprendizagem,Técnica de aprendizagem,Técnica de trabalho |
STH | 0 | 0 | |a Начальная школа,Преподавание в начальной школе,Преподавание,Преподавание,Урок,Урок (мотив),Самообучение,Самостоятельность,Техника обучения,Техника работы,Учебная цель,Школьник (мотив),Школьник |
STI | 0 | 0 | |a Αυτοκατευθυνόμενη μάθηση,Αυτονομία,Δημοτικό σχολείο,Διδασκαλία <μοτίβο>,Διδασκαλία,Μάθημα,Μάθημα (μοτίβο),Εκπαιδευτικός στόχος,Μαθησιακός στόχος,Μέθοδος εργασίας,Μαθητής (μοτίβο),Μαθητής,Πρωτοβάθμια εκπαίδευση,Τεχνική μάθησης |
SYE | 0 | 0 | |a Schuljugend , Persönliche Arbeitstechnik,Arbeitsmethode , Autonomes Lernen,Selbständiges Lernen,Selbstbestimmtes Lernen,Selbstorganisiertes Lernen,Selbstreguliertes Lernen,Selbstständiges Lernen |
SYG | 0 | 0 | |a Elementarschule,Primärschule,Primarbereich,Primarschule,Primarstufe,Polytechnische Oberschule,Grundschulen , Schuljugend , Lernen,Lernen,Lernmethode,Lernstrategie,Lerntechniken,Lernmethoden , Selbständigkeit,Selbstbestimmtheit,Unabhängigkeit , Grundschuldidaktik,Grundschule,Grundschulerziehung , Lehrziel,Unterrichtsziel,Lernziele , Selbständigkeit,Selbstbestimmtheit,Unabhängigkeit , Selbständigkeit,Selbstbestimmtheit,Unabhängigkeit , Lehrziel,Unterrichtsziel,Lernziele , Schulunterricht,Unterrichtsgestaltung,Unterricht , Schuljugend , Lernen,Lernen,Lernmethode,Lernstrategie,Lerntechniken,Lernmethoden , Selbständigkeit,Selbstbestimmtheit,Unabhängigkeit |