L' image dans la publicité française moderne: l'exploitation linguistique de l'image et ses limites

Saved in:  
Bibliographic Details
Published in:Reihe Romanistik
Main Author: Kubarth, Hugo (Author)
Format: Print Book
Language:French
German
Subito Delivery Service: Order now.
Check availability: HBZ Gateway
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Published: Rheinfelden Schäuble 1981
In: Reihe Romanistik (19)
Series/Journal:Reihe Romanistik 19
Standardized Subjects / Keyword chains:B French language / Picture / Semiotics / Advertising copy
B French language / Picture / Advertising / Linguistics
Further subjects:B Advertising
B Gebrauchsgraphik

MARC

LEADER 00000cam a2200000 4500
001 021811148
003 DE-627
005 20220427105222.0
007 tu
008 710101s1981 gw ||||| 00| ||fre c
015 |a 81,A24,0590  |2 dnb 
016 7 |a 810459760  |2 DE-101 
020 |a 3877187196  |9 3-87718-719-6 
035 |a (DE-627)021811148 
035 |a (DE-576)096364130 
035 |a (DE-599)GBV021811148 
035 |a (OCoLC)8752847 
035 |a (OCoLC)08752847 
035 |a (AT-OBV)AC01445341 
040 |a DE-627  |b ger  |c DE-627  |e rakwb 
041 |a fre  |a ger 
044 |c XA-DE 
082 0 |a 659.1/0944  |q OCLC 
084 |a 12a  |a 05a  |a 07a  |2 sdnb 
084 |a 07  |a 05  |a 12  |2 sdnb 
084 |a ID 2661  |2 rvk  |0 (DE-625)rvk/54727: 
100 1 |a Kubarth, Hugo  |4 aut 
245 1 3 |a L' image dans la publicité française moderne  |b l'exploitation linguistique de l'image et ses limites  |c Hugo Kubarth 
263 |a kart. : DM 42.00 
264 1 |a Rheinfelden  |b Schäuble  |c 1981 
300 |a VI, 70 S.  |b zahlr. Ill., graph. Darst. 
336 |a Text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a ohne Hilfsmittel zu benutzen  |b n  |2 rdamedia 
338 |a Band  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Reihe Romanistik  |v 19 
583 1 |a Archivierung prüfen  |c 20200919  |f DE-640  |z 3  |2 pdager 
583 1 |a Archivierung/Langzeitarchivierung gewährleistet  |f PEBW  |2 pdager  |5 DE-31 
601 |a Linguistik 
650 4 |a Gebrauchsgraphik 
650 4 |a Werbung 
689 0 0 |d s  |0 (DE-588)4113615-9  |0 (DE-627)105828114  |0 (DE-576)209477946  |2 gnd  |a Französisch 
689 0 1 |d s  |0 (DE-588)4006568-6  |0 (DE-627)106376977  |0 (DE-576)208866256  |2 gnd  |a Bild 
689 0 2 |d s  |0 (DE-588)4054498-9  |0 (DE-627)106162470  |0 (DE-576)209109041  |2 gnd  |a Semiotik 
689 0 3 |d s  |0 (DE-588)4065535-0  |0 (DE-627)106118412  |0 (DE-576)209159243  |2 gnd  |a Werbesprache 
689 0 |5 DE-101 
689 1 0 |d s  |0 (DE-588)4113615-9  |0 (DE-627)105828114  |0 (DE-576)209477946  |2 gnd  |a Französisch 
689 1 1 |d s  |0 (DE-588)4006568-6  |0 (DE-627)106376977  |0 (DE-576)208866256  |2 gnd  |a Bild 
689 1 2 |d s  |0 (DE-588)4065541-6  |0 (DE-627)10467508X  |0 (DE-576)209159251  |2 gnd  |a Werbung 
689 1 3 |d s  |0 (DE-588)4074250-7  |0 (DE-627)104262966  |0 (DE-576)209193069  |2 gnd  |a Linguistik 
689 1 |5 DE-101 
830 0 |a Reihe Romanistik  |v 19  |9 19  |w (DE-627)129297879  |w (DE-576)014490870  |w (DE-600)121500-0  |x 0174-0946 
935 |a mteo 
935 |i Blocktest 
936 r v |a ID 2661  |b Reklamesprache  |k Französische Sprache und Literatur  |k Französische Sprache  |k Neufranzösisch  |k Varietäten des Französischen  |k Diastratische Varietäten, Gruppensprachen  |k Standes-, Berufs- und Fachsprachen  |k Reklamesprache  |0 (DE-627)1271027240  |0 (DE-625)rvk/54727:  |0 (DE-576)201027240 
951 |a BO 
ELC |b 1 
ORI |a SA-MARC-ixtheo_oa001.raw 
REF |a Französische Sprachwissenschaft 
REL |a 1 
STA 0 0 |a Advertising copy,Advertising,Advertising,Publicity,Publicity,French language,Linguistics,Linguistic science,Science of language,Language science,Picture,Image,Image,Picture,Semiotics,Sign theory 
STB 0 0 |a Français,Image,image,Image,Langage publicitaire,Langage publicitaire,Linguistique,Publicité,Sémiotique 
STC 0 0 |a Francés,Imagen,Imagen,Imagen,Lenguaje publicitario,Lingüística,Publicidad,Propaganda,Propaganda,Semiótica 
STD 0 0 |a Francese,Immagine,Immagine,Immagine,Linguaggio pubblicitario,Linguistica,Pubblicità,Semiotica 
STE 0 0 |a 广告,宣传,形象,形象,图像,画象,图像,画象,法语,法文,符号学,语言学 
STF 0 0 |a 廣告,宣傳,形象,形象,圖像,畫象,圖像,畫象,法語,法文,符號學,語言學 
STG 0 0 |a Francês,Imagem,Imagem,Imagem,Linguagem publicitária,Linguística,Publicidade,Propaganda,Propaganda,Semiótica 
STH 0 0 |a Изображение (мотив),Изображение (психология),Изображение,Лингвистика,Реклама,Рекламный язык,Семиотика,Французский (язык) 
STI 0 0 |a Γαλλική γλώσσα,Γλωσσολογία,Διαφήμιση,Διαφημιστική γλώσσα,Γλώσσα της διαφήμισης,Εικόνα (μοτίβο),Εικόνα (ψυχολογία),Εικόνα,Σημειωτική 
SUB |a REL 
SYE 0 0 |a Absatzwerbung,Produktwerbung,Reklame,Verkaufswerbung,Wirtschaftswerbung,Advertainment,Publicity <Werbung>,Absatzwerbung,Produktwerbung,Reklame,Verkaufswerbung,Wirtschaftswerbung,Advertainment,Publicity 
SYG 0 0 |a Langue d'Oil,Französische Sprache , Bild-Zeitung , Semiologie,Zeichentheorie , Reklamesprache,Werbetext,Werbung,Werbungssprache,Werbung , Langue d'Oil,Französische Sprache , Bild-Zeitung , Absatzwerbung,Produktwerbung,Reklame,Verkaufswerbung,Wirtschaftswerbung,Advertainment,Publicity <Werbung>,Absatzwerbung,Produktwerbung,Reklame,Verkaufswerbung,Wirtschaftswerbung,Advertainment,Publicity , Allgemeine Sprachwissenschaft,Allgemeine Linguistik,Sprachwissenschaft,Sprachforschung