Kropfgans, Katja

Occupation: Deaconess / Dozentin
Corporate Relations: Ev.-Luth. Diakonenhaus Moritzburg: Dozentin für Gemeindepädagogik und Leiterin des Philippus-Instituts für Berufsbegleitende Studien 2021-
Geographical Relations: Location of work: Freiberg
Location of work: Jena
Location of work: Moritzburg
Country: Germany (XA-DE)
Biographical References:
GND (1239153856)

Newest Titles (by)

see all (2)

Related Authors

  • Treu, Jeremias
  • Truchseß, Maria von

see all (2)

Publication Timeline

Details

-

MARC

LEADER 00000nz a2200000n 4500
001 1767201060
003 DE-627
005 20210817213723.0
008 210817n||aznnnabbn | aaa |c
024 7 |a http://d-nb.info/gnd/1239153856  |2 uri 
035 |a (DE-588)1239153856 
035 |a (DE-627)1767201060 
040 |a DE-627  |b ger  |c DE-627  |e rda 
043 |c XA-DE 
065 |a 3.6p  |2 sswd 
065 |a 6.4p  |2 sswd 
079 |a g  |b p  |c v  |q f  |v piz 
100 1 |a Kropfgans, Katja 
510 2 |0 (DE-627)714234524  |0 (DE-576)250114461  |0 (DE-588)10123662-1  |a Ev.-Luth. Diakonenhaus Moritzburg  |4 affi  |w r  |i Affiliation  |e Affiliation  |9 v:Dozentin für Gemeindepädagogik und Leiterin des Philippus-Instituts für Berufsbegleitende Studien  |9 Z:2021- 
550 |0 (DE-627)268544433  |0 (DE-576)213268426  |0 (DE-588)4541045-8  |a Diakonin  |4 berc  |w r  |i Charakteristischer Beruf 
550 |0 (DE-627)181379503  |0 (DE-576)211660957  |0 (DE-588)4365294-3  |a Dozentin  |4 beru  |w r  |i Beruf 
550 |0 (DE-627)10451681X  |0 (DE-576)209081937  |0 (DE-588)4049412-3  |a Religionspädagogik  |4 stud  |w r  |i Studienfach 
551 |0 (DE-627)104746033  |0 (DE-576)208923519  |0 (DE-588)4018266-6  |a Freiberg  |4 ortw  |w r  |i Wirkungsort 
551 |0 (DE-627)104814411  |0 (DE-576)208977872  |0 (DE-588)4028557-1  |a Jena  |4 ortw  |w r  |i Wirkungsort 
551 |0 (DE-627)104756527  |0 (DE-576)209376953  |0 (DE-588)4102207-5  |a Moritzburg  |4 ortw  |w r  |i Wirkungsort 
667 |a SAEBI  |5 DE-14 
670 |b Stand: 17.08.2021  |u https://philippus-institut.de/ueber-uns/aktuelles/neue-institutsleiterin 
ORI |a TA-MARC-ixtheoc001.raw 
SUB |a IXT  |b 2 
TIT |a ixtheo 
Feedback